منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 4 نفر
بازدید امروز: 329 نفر
بازدید دیروز: 484 نفر
تعداد کل بازدید: 906246 نفر

مشاهده شماره خبر1834

عنوانتولید فرآورده‌های دارویی درمان ریزش مو، آکنه و سالک
متن

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان گفت: محققان این دانشگاه برای درمان ریزش مو در زنان و مردان، درمان آکنه و همچنین درمان سالک فرآورده‌های دارویی تولید کرده‌اند.

به گزارش داروغذا به نقل از خبرگزاری فارس، عباس پرداختی در حاشیه سمینار مروری بر سرطان و ایمونولوژی تومور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر اعضای شورای پژوهشی این مرکز مشخص شدند و امیدواریم طی یک ماه آینده این مرکز راه‌اندازی شود.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان داشت: این مرکز با همکاری مؤسسه افضل، یاس و دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان و سرمایه‌گذاری بخش دولتی و خصوصی راه‌اندازی می‌شود.

پرداختی تصریح کرد: با توجه به روند رو به رشد بروز سرطان‌ها در ایران و استان کرمان، ایجاد مرکز تحقیقاتی در ارتباط با این بیماری کار بزرگ و ضروری است.

وی بیان کرد: در راستای سالم‌سازی جامعه نیاز است، مدیریت جامعی در ارتباط با این موضوع انجام شود که در راستای راه‌اندازی این مرکز تحقیقاتی بخش خصوصی، وزارت بهداشت و استانداری کرمان قول همکاری داده‌اند.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان به توانمندی‌های تحقیقاتی و پژوهشی علوم‌پزشکی کرمان اشاره و خاطر نشان کرد: دانشگاه در این راستا برای درمان ریزش مو در زنان و مردان و برای درمان آکنه و همچنین درمان سالک فرآورده‌های دارویی تولید کرده است.

پرداختی گفت: دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان در مرکز نورو فارماکولوژی با دو مؤسسه تحقیقاتی در ریکن ژاپن و موناش استرالیا وارد عرصه پژوهش شده و تفاهم‌نامه‌هایی در این زمینه منعقد شده است.

تاریخ درج1393:02:08
کلمات کلیدی
بازدید578
گروهاخبار عمومي