منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 8 نفر
بازدید امروز: 256 نفر
بازدید دیروز: 579 نفر
تعداد کل بازدید: 912697 نفر

مشاهده شماره خبر1862

عنوانرئيس دانشگاه علوم پزشكي مازندران:هزينه هاي غير متعارف درمان با اجراي بسته تحول سلامت از بين مي رود
متن

رئيس دانشگاه علوم پزشكي مازندران در نخستين نشست تخصصي و هم انديشي شوراي مشاوران و مسئولان امور ايثارگران دانشگاه علوم پزشكي شمال كشور، با اشاره به برنامه هاي دولت و وزارت بهداشت در حوزه سلامت، در قالب بسته هاي حمايتي افزود:  با اجراي بسته تحول سلامت هزينه‌هاي غير متعارف در حوزه درمان از بين مي رود.
به گزارش روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي مازندران، دكتر قاسم جان بابايي، در سخناني گفت: سيستم خدمات‌رساني در دانشگاه علوم پزشكي بايد آمادگي داشته باشد تا مردم از ۱۵ ارديبهشت بسته حمايتي دولت در بحث بهداشت و درمان را اجرا كنند.
وي، تحول نظام سلامت در كشور را گامي براي حل مشكلات بهداشتي و درماني جامعه دانست و تصريح كرد: تجاري شدن سيستم بهداشت و درمان سبب شد تا مردم براي درمان پرداخت از جيب داشته باشند.
رئيس دانشگاه علوم پزشكي مازندران با بيان اينكه در اجراي هدفمندي يارانه‌ها مقرر شد تا ۱۰ درصد اعتبار كه بالغ بر ۱۰ هزار ميليارد تومان مي‌شود به وزارت بهداشت و بيمه‌ها اختصاص داده شود، اظهارداشت: با اين اعتبار اختصاص داده شده افرادي كه بيمه نيستند از جمله حاشيه‌نشينان شهرها، بيمه مي‌شوند.
دكتر جان بابايي، با اشاره به اجراي برنامه پزشك خانواده در استان‌هاي مازندران و فارس ، خاطرنشان كرد: افرادي كه زيرپوشش پزشك خانواده قرار دارند در مراجعه به بيمارستان‌ها پنج درصد هزينه را پرداخت مي‌كنند.
وي ادامه داد: تهيه ملزومات پزشكي در بيمارستان و رايگان شدن زايمان طبيعي در بيمارستان‌هاي دولتي از  ديگر مواردي است كه در بسته تحول سلامت مورد توجه قرار گرفته است.
دكترجان‌بابايي با بيان اينكه هزينه‌هايي كه مجلس در اختيار دولت قرار داد همه مردم بايد از آن سود ببرند، اظهارداشت: در اجراي طرح هدفمندي يارانه‌ها مردم نبايد نگران سلامت و درمان باشند.
رئيس دانشگاه علوم پزشكي مازندران با تاكيد بر اينكه فضاي خدمات‌رساني بايد به نحو مطلوبي انجام شود، تصريح كرد: ميزان رضايت‌مندي مردم از نظام اسلامي را خدمات‌رساني‌ ما مسئولان رقم مي‌زند.
مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران مازندران نيز در اين نشست با بيان اينكه سياست‌هاي بنياد بر مبناي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت طراحي شد، گفت: وظيفه ما ارائه خدمات مطلوب به جامعه ايثارگران و جانبازان است
عباسعلي رضايي همراهي دانشگاه علوم پزشكي به جامعه ايثارگران را مطلوب ارزيابي كرد و  اظهارداشت: در بحث آموزش با دانشگاه علوم پزشكي مشكلي نداريم.
رضايي ظرفيت دانشگاه علوم پزشكي را در بحث درمان ايثارگران مناسب دانست و ادامه داد: ايثارگران سرمايه‌هاي نظام اسلامي هستند.

تاریخ درج1393:02:11
کلمات کلیدی
بازدید517
گروهاخبار عمومي