منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 4 نفر
بازدید امروز: 25 نفر
بازدید دیروز: 295 نفر
تعداد کل بازدید: 898865 نفر

مشاهده شماره خبر471

عنوانوجود ظرفیت تولید 10 میلیون دز واکسن ب.ث.ژ در کشور / لزوم به کارگیری توان بخش خصوصی برای تولید واکسن
متن
 وزیر بهداشت از بخش تولیدی انستیتو پاستور در کرج بازدید کرد

 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح امروز از بخش های مختلف انستیتو پاستور کرج که بخش تولیدی انستیتوپاستور ایران محسوب می شود بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار وب­دا؛ دکتر سیدحسن هاشمی با حضور در انستیتو پاستور کرج ضمن بازدید از بخش های مختلف آزمایشگاهی و تولیدی این موسسه در جلسه ای با حضور رییس انستیتو پاستور ایران و معاونان وی و رییس انستیتوپاستور کرج و مدیرانش به گفتگو نشست.

بنا بر این گزارش در این نشست در خصوص فعالیت ها و تولیدات این مرکز و نحوۀ ارتقای فعالیت های این مجموعه بحث و تبادل نظر شد.

دکتر هاشمی ضمن تأکید بر تقویت فعالیت های انستیتو پاستور بر توسعۀ این فعالیت ها در قالب به کارگیری بخش خصوصی و واگذاری کارها به شرکت های دانش بنیان و همچنین ایجاد پارک فناوری سلامت تأکید کرد.

در این بازدید دکتر قانعی رئیس انستیتو پاستور ایران و دکتر کاغذیان رییس مجموعه انستیتوپاستور کرج گزارشی از روند فعالیت ها و تولیدات و چالش های انستیتو به وزیر بهداشت ارائه کردند.

گفتنی است انستیتو پاستور کرج برای واگذاری بخش تولید انستیتوپاستور ایران در سال 1367 به دست مقام معظم رهبری که در آن زمان رئیس جمهور بود، افتتاح شده و هم اکنون 342 نفر پرسنل داشته و بخش عظیمی از واکسن های مورد نیاز کشور در این مجموعه تولید می شود

در جریان بازدید وزیر بهداشت از انستیتو پاستور اعلام شد؛

  وجود ظرفیت تولید 10 میلیون دز واکسن ب.ث.ژ در کشور / لزوم به کارگیری توان بخش خصوصی برای تولید واکسن

 

رییس انستیتو پاستور کرج از وجود ظرفیت تولید 10 میلیون دز (Dose) واکسن ب.ث.ژ در کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار وب­دا؛ دکتر کاغذیان در جریان بازدید وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از انستیتو پاستور کرج ضمن اعلام این خبر گفت: این مجموعه همچنین توانایی ارتقای ظرفیت تولید واکسن های ضددامی در کشور را تا 250 هزار دز در سال داراست.

وی افزود: طبق توافقی که با وزارت بهداشت داشته ایم باید سالانه 8 میلیون دز واکسن هپاتیت تحویل دهیم که تاکنون 2 میلون دز آن را تحویل داده و تا پایان سال نیز 6 میلیون دز دیگر تحویل خواهیم داد.

وی در بخش دیگری از سخنانش ابراز امیدواری کرد سطح تولید واکسن هپاتیت در سال 93 به مرز 12 میلیون دز ارتقا یابد.

بنا بر این گزارش در این بازدید دکتر هاشمی وزیر بهداشت بر بکارگیری هرچه بیشتر توان بخش خصوصی برای ارتقای تولیدات و رسیدن به مرز صادرات واکسن در همۀ زمینه ها تأکید کرد.

tm.aspx?s=Picture_043_168961.jpg|1110100

تاریخ درج1392:08:27
کلمات کلیدیواكسن
بازدید1326
گروهاخبار داروئي