منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 6 نفر
بازدید امروز: 303 نفر
بازدید دیروز: 541 نفر
تعداد کل بازدید: 901755 نفر

مشاهده شماره خبر479

عنوانپذیرش دانشجو در مقطع دكتري تخصصي پژوهشي
متن

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مازندران در اطلاعیه ای از پذیرش دانشجو در مقطع دكتري تخصصي پژوهشي خبر داد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی مازندران در نظر دارد با توجه به جايگاه پژوهش و به استناد راي صادره از شوراي گسترش دانشگاههاي علوم پزشكي كشور، در سال تحصیلی۹۳-۱۳۹۲ اقدام به پذيرش دانشجو در مقطع Ph.D در مراكز تحقيقات دانشگاه نمايد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران،دکتر احمدعلی عنایتی، با بیان مطلب بالا، افزود: پذيرش نهايي براساس احراز شرايط عمومي و اختصاصي و نتيجه مصاحبه حضوري طبق آيين نامه دوره دكتري تخصصي پژوهشي(Ph.D by Research) صورت خواهد گرفت.
وی، یکی از شروط لازم ورود و پذيرش براي تمامی داوطلبان سهميه هاي مختلف در اين دوره را داشتن حداقل دو مقاله تحقيقي (Original Article) منتشر شده در مجلات معتبر نمايه شده در نمايه نامه هاي بين المللي نوع يك(ISI، PubMed/ Medline) به عنوان نويسنده اول يا مسئول به تشخيص كميته منتخب در هنگام ثبت نام عنوان کرد.
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مازندران، ادامه داد: ارائه مدرك زبان موافق با مصوبات شوراي عالي برنامه ريزي یکی دیگر از شروط لازم برای پذیرش است.
دکتر عنایتی، از داوطلبان خواست قبل از تکمیل فرم مشخصات و ارسال مدارک، آيين نامه دكتري تخصصي پژوهشي را در سايت معاونت تحقيقات و فناوري وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي به نشاني WWW.HBI.IR   ، به دقت مطالعه نمايند.
وی تصریح کرد: داوطلبان بايد تمامی مدارك مورد نياز را از طريق پست پيشتاز تا پايان وقت اداري ۱۵/۹/۱۳۹۲ به آدرس: ساري، ميدان معلم، ساختمان شماره ۲ دانشگاه، معاونت تحقيقات وفناوري،كد پستي: ۴۸۱۷۸۴۴۷۱۸ ارسال نمايند.
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مازندران، با بیان اینکه شماره تلفن ۳۲۴۰۹۸۴-۰۱۵۱ آماده پاسخگویی به متقاضیان است، افزود: داوطلبان برای دریافت مدارک و فرم مورد نظر و نیز کسب اطلاعات بیشتر  به آدرس http://rphd.mazums.ac.ir  (بخش فراخوان) مراجعه نمایند.
تاریخ درج1392:08:28
کلمات کلیدیدکتری تخصصی پژوهشی
بازدید1226
گروهاخبار عمومي