منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 7 نفر
بازدید امروز: 432 نفر
بازدید دیروز: 295 نفر
تعداد کل بازدید: 899272 نفر

مشاهده شماره خبر544

عنوانفراخوان سازمان غذا و دارو؛ دعوت از علاقمندان فعال در صنعت داروسازی به منظور تامین نیاز بازار دارویی کشور
متن

در راستای سیاستها و اهداف نظام سلامت جمهوری اسلامی ایران و به منظور تامین پایدار نیاز بازار دارویی کشور به داروهای مشتق از پلاسما، سازمان غذا و دارو از کلیه علاقمندان فعال در صنعت داروسازی دعوت به عمل می آورد با سرمایه گذاری در زمینه تولید و ارتقاء ظرفیتهای ملی، گامی بزرگ در جهت بومی کردن تولید این نوع داروها برداشته و دسترسی بیماران نیازمند به این فرآورده ها را تسهیل نمایند .

براساس این گزارش، سازمان غذا و دارو اعلام کرد: از کلیه افراد حقوقی و حقیقی که مایل به سرمایه گذاری و مشارکت در زمینه تولید داروهای مشتق از پلاسما و از جمله ایمونوگلوبین ها، آلبومین و فاکتورهای انعقادی در داخل کشور باشند به صورت ویژه حمایت خواهد کرد.

برپایه این گزارش، این حمایت شامل کلیه طرحهایی خواهد شد که زنجیره تولید این داروها را چه بصورت کامل و یا انجام بخشهایی از آن در داخل کشور فراهم می کند .

سازمان غذا و دارو براساس این گزارش، از کلیه داوطلبان و علاقمندان درخواست کرده است، پیشنهادات خود را تا تاریخ 30 آذر ماه سال جاری به این سازمان ارسال کنند.

گفتنی است: دبیرخانه جذب پیشنهادات: دفتر  ریاست سازمان غذا و  دارو به نشانی: تهران – خیابان انقلاب- خیابان فخررازی – نبش خیابان وحیدنظری– ساختمان سازمان غذا و دارو  و شماره تلفن : 66405598 می باشد.

تاریخ درج1392:09:06
کلمات کلیدیتامین نیاز
بازدید1145
گروهاخبار داروئي