منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 4 نفر
بازدید امروز: 148 نفر
بازدید دیروز: 544 نفر
تعداد کل بازدید: 898693 نفر

مشاهده شماره خبر559

عنوانوزیر بهداشت: كمبود اعتبارات و عدم پرداخت به موقع به ويژه در مناطق محروم موجب روي آوري پزشكان به مشاغلي غير از پزشكي شده است
متن

وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي گفت: كمبود اعتبارات و عدم پرداخت به موقع به ويژه در مناطق محروم موجب روي‌آوري پزشكان به مشاغلي غير از پزشكي شده است.

به گزارش خبرنگار وب‌دا، دكتر سيدحسن هاشمي ضمن بيان اين مطلب افزود: براساس آمار سازمان نظام پزشكي، بيش از 15 هزار نفر از پزشكان به دليل مشكلات عديده اعتباري در حوزه سلامت به فعاليت‌هايي غير از طبابت مشغول هستند.

وزير بهداشت در دوازدهمين مجمع خيران امدادگران عاشورا افزود: حوزه سلامت با مشكلات عديده منابع و امكانات، حجم عظيمي از تعهدات خدمتي و سلامتي بر عهده دارد و بدون كمك خيريه‌ها و بخش خصوصي نمي‌توان خدمات مناسب به مردم ارائه داد.

وي يكي از برنامه‌هاي وزارت بهداشت را برنامه‌ريزي براي مشاركت دادن خيريه‌ها و بخش خصوصي در پروژه‌ها و برنامه‌هاي اين وزارتخانه عنوان كرد و افزود: خيريه‌هايي همچون خيريه عاشورا بايد توانايي جذب سرمايه‌هاي داخلي و خارجي را داشته باشند تا بتوانند خدمات خود را توسعه دهند.

دكتر هاشمي راهكار برون رفت از كمبود منابع در حوزه نظام سلامت را واقعي شدن تعرفه‌ها و توانمندسازي بيمه‌ها توسط دولت عنوان كرد. 

تاریخ درج1392:09:09
کلمات کلیدیمشاغل
بازدید1121
گروهاخبار عمومي