منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 5 نفر
بازدید امروز: 409 نفر
بازدید دیروز: 298 نفر
تعداد کل بازدید: 904845 نفر

مشاهده شماره خبر585

عنوانمعاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت اعلام کرد؛ تشویق 500 میلیون ریالی دانشمندان پزشکی یک درصد برتر در جهان بر اساس گزارش ESI
متن

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت اعلام کرد: اعضای هیات علمی آموزشی و پژوهشی که بر اساس گزارش European Software Institute) ESI) به عنوان دانشمند 1 درصد برتر جهان معرفی شده اند با اعتباری بالغ بر 500 میلیون ریال تشویق می شوند.

به گزارش وب دا؛ دکتر رضا ملک زاده در نامه ای خطاب به روسای دانشگاه های علوم پزشکی، رئیس انستیتو پاستور ایران و مدیرعامل سازمان انتقال خون جزئیات این تشویق را اعلام کرد.

وی افزود: این تشویق در راستای ترغیب و تشویق اعضای هیات علمی آموزشی و پژوهشی در جهت توسعه تحقیقات و ارتقاء در رتبه بندی های بین المللی اجرایی می شود.

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: بر اساس این دستورالعمل؛ تمامی اعضای هیات علمی که بر اساس گزارش ESI به عنوان دانشمند 1 درصد برتر معرفی می شوند، شامل دریافت 250 میلیون ريال تشویقی و 250 میلیون ريال اعتبار تحقیقاتی می شوند.

گفتنی است: اجرای این ابلاغیه شامل افرادی می شود که از تاریخ این نامه (آذرماه 92) به فهرست موجود اضافه می شوند و محل تامین بودجه مربوطه از محل اعتبارات معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت است.

تاریخ درج1392:09:11
کلمات کلیدیESI
بازدید1163
گروهاخبار عمومي