منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 3 نفر
بازدید امروز: 260 نفر
بازدید دیروز: 295 نفر
تعداد کل بازدید: 899100 نفر

مشاهده شماره خبر598

عنوانمسئول دفتر آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت خبر داد: حضور وزارت بهداشت در نوزدهمین نمايشگاه بين المللي الکامپ
متن

نوزدهمین نمايشگاه بين‌المللي الكترونيك، كامپيوتر و تجارت الكترونيكي (الكامپ) با حضور وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از روز پنجشنبه 14 آذر ماه به مدت 4 روز در محل دائمي نمایشگاه هاي بين المللي تهران برگزار می شود.

مشاور وزیر و مسئول دفتر آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گفت وگو با خبرنگار وب دا گفت: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همانند سال های گذشته در سالن دولت الکترونیک نمایشگاه بین المللی (الكامپ) حضوری پررنگ دارد.

دکتر حسین ریاضی افزود: معرفی و ارائه طرح شبکه ملی سلامت (شمس) و مرکز ملی داده سلامت به عنوان زیر ساخت های خدمات الکترونیک، از جمله اهداف حضور وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این نمایشگاه است.

وی تصریح کرد: شبکه ملی الکترونیک سلامت (شمس) زیرساخت اصلی ارتباطی بین همه مراکز بهداشتی، تشخیصی و درمانی کشور است که مستقل از اینترنت و روی بستر امکانات ارتباطی کشور با امنیت و سرعت بسیار بالا ایجاد شده است.

مشاور وزیر بهداشت، خدمات آموزش مجازی، تبادل اطلاعات پرونده الکترونیک سلامت شهروندان، خدمات پزشکی از راه دور، اتوماسیون اداری وزارت بهداشت، خدمات الکترونیک به دانشجویان علوم پزشکی، ایجاد شبکه علمی- پژوهشی علوم پزشکی، ایجاد سامانه اطلاعات دارویی و مواد آرایشی و بهداشتی، سامانه شکایات را از جمله خدمات الکترونیک سلامت برشمرد و گفت: این خدمات هم اکنون از طریق سامانه خدمات الکترونیک سلامت (ساوب ) ارائه می شود.

دکتر ریاضی یادآور شد: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  در غرفه 602 سالن 6  نمایشگاه بین المللی الكترونيك، كامپيوتر و تجارت الكترونيكي (الكامپ) حضور دارد.

گفتنی است: محوریت الکامپ امسال، خدمت‌رسانی الکترونیک به مردم با شعار «زندگی هوشمند، آینده‌ای روشن» می باشد و هدف آن نگاه کاربردی به فناوری اطلاعات به جای نگاه تجملاتی است. رونق کسب و کار در بخش خصوصی و بازگشت دوباره شرکت‌های خارجی به ایران از دیگر اهداف این نمایشگاه است.

حضور مستقل دستگاههای حاکمیتی از 3 قوه در دو سالن دولت الکترونیک به مساحت 2 هزار مترمربع و ارائه خدمات حضوری این دستگاهها در محل نمایشگاه از جمله تفاوت های بارز این نمایشگاه نسبت به سال گذشته است. در سالن دولت الکترونیک علاوه بر دستگاههای زیرمجموعه قوا، اپراتورهای تلفن همراه و مجموعه مخابرات و شرکتهای اینترنتی نیز حضور خواهند داشت.

تاریخ درج1392:09:13
کلمات کلیدیالكامپ
بازدید1096
گروهاخبار عمومي