منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 5 نفر
بازدید امروز: 178 نفر
بازدید دیروز: 464 نفر
تعداد کل بازدید: 891208 نفر

مشاهده شماره خبر613

عنوانرؤساي ۵ دانشكده دانشگاه علوم پزشكي مازندران معارفه شدند
متن

در مراسمي با حضور رئيس دانشگاه علوم پزشكي مازندران، رؤساي دانشكده هاي پزشكي، داروسازي، دندانپزشكي، بهداشت و واحد بين الملل (رامسر) معارفه شدند.
رئيس دانشگاه علوم پزشكي مازندران در اين مراسم، با تاكيد بر اينكه مديران همواره مراقب رفتار خود باشند، اظهار داشت: داشتن روحيه نظم و ترتيب در مديران، ساير افراد مجموعه مديريتي را نيز منظم مي سازد.
دكتر قاسم جان بابايي، ادامه داد: مديراني موفق هستند كه از تفكر جمعي و پتانسيلهاي مثبت فكري بهره مند شوند هرچند افراد با يكديگر همسو نباشند.
وي، ايجاد انرژي در ديگران را يكي ديگر از ويژگيهاي مدير موفق دانست و تصريح كرد: اينگونه مديران در رسيدن به اهداف مجموعه خود از توانمندي و ظرفيتهاي افراد استفاده مي كنند.
رئيس دانشگاه علوم پزشكي مازندران، در خطاب به رؤساي دانشكده ها گفت: ارتباط حسنه با دانشجويان و اعضاي هيئت علمي مي تواند به شما در مديريت مجموعه خود كمك نمايد.
وي، اظهار داشت: به دليل اينكه مديريت ، فرسايشي و تحليل كننده است، مدت دوران مديريت در ايران طولاني نيست.
دكتر جان بابايي، با بيان اينكه در حوزه سلامت مديريت تخصصي وجود ندارد، افزود: به همين دليل مجبور هستيم از اعضاي هيئت علمي در رشته هاي مختلف در بخش مديريتي استفاده نماييم
وي، تصريح كرد: اگر مديريت در اين بخش دائمي باشد اين مديران از تحقيق و پژوهش و آموزش كه كار اصلي آنهاست، باز مي مانند.
رئيس دانشگاه علوم پزشكي مازندران، در بخش ديگري از سخنانش، با اشاره به اينكه تصدي رياست دانشكده پزشكي بر عهده دكتر شيخ رضايي قرار گرفته، افزود: ايشان از اساتيد و پيشكسوت دانشگاه علوم پزشكي مازندران است همچنين معاونتهاي مهم و كليدي را مديريت نموده و به عنوان رئيس نظام پزشكي استان نيز در حال فعاليت است.
وي ادامه داد: وجود چنين افرادي باعث ايجاد هماهنگي، نزديكي و تقويت بخشهاي دانشگاه علوم پزشكي و نظام پزشكي مي شود.
رئيس دانشگاه علوم پزشكي مازندران، از رئيس دانشكده دندانپزشكي نيز خواست كلينيك دندانپزشكي مستقر در درمانگاه طوبي را فعال تر نمايد.
رئيس دانشكده پزشكي نيز در سخناني ضمن اشاره به سابقه ۲۵ ساله اين دانشكده گفت: دانشكده پزشكي در طول اين سالها از نظر كمي و كيفي به ويژه از لحاظ تعداد اساتيد، ارتقاء اساتيد، رشته ها و تعداد دانشجو گسترش خوبي داشته است.
دكتر شيخ رضايي، با تاكيد برگسترش كيفي و كمي بيمارستانها و مراكز درماني و نيز حل مشكلات آنها، اذعان داشت: بايد اين پيشرفتها را گسترش داد و با درايت مشكلات و موانع را پشت سر گذاشت.
در ادامه اين مراسم، هر يك رؤساي جديد و پيشين دانشكده ها، به بيان ديدگاه ها، برنامه ها و عملكردها در حوزه مديريتي خود پرداختند.
گفتني است در اين مراسم، كتر مجيد رضا شيخ رضايي به عنوان رئيس دانشكده پزشكي - دكتر مجيد سعيدي رئيس دانشكده دارو سازي- دكتر علي زمانيان رئيس دانشكده دندانپزشكي- دكتر  محمد علي ززولي رئيس دانشكده بهداشت و دكتر عليرضا فتاحيان به عنوان رئيس شعبه بين الملل دانشگاه علوم پزشكي مازندران(رامسر)  معرفي و از زحمات رؤساي سابق دانشكده ها قدرداني شد.

تاریخ درج1392:09:15
کلمات کلیدیدانشكده
بازدید1283
گروهاخبار عمومي