منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 5 نفر
بازدید امروز: 512 نفر
بازدید دیروز: 531 نفر
تعداد کل بازدید: 901423 نفر

مشاهده شماره خبر654

عنواناهدای جایزه ملی«پاسداشت گسترش اخلاق و رعایت حقوق بشر» به دکتر حسن خانی
متن

جایزه ملی«پاسداشت گسترش اخلاق و رعایت حقوق بشر» به دکتر حسن خانی از دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اهدا شد .

به گزارش وب دا؛ در مراسم گرامیداشت روز جهانی حقوق بشر که هجدهم آذر ماه از سوی کمیسیون حقوق بشر اسلامی ایران برگزار شد، ضمن رونمائی از برنامه ملی ارتقاء فرهنگ رعایت حقوق بشر، جایزه ملی به 3 تن از جمله دکتر حسن خانی اهدا شد .

برپایه این گزارش، امسال سه نفر مشمول این جایزه شدند و از میان کارگزاران حکومتی جایزه به دکتر  محمد جواد ظریف  به خاطر تلاش های شبانه روزی در فرایند مذاکرات هسته ای و دفاع از حقوق ملت ایران و دفع نسبی فضای جنگ و تهدید علیه ایران و تلاش جدی در جهت اطلاع رسانی شفاف به مردم در فضای مجازی تعلق گرفت .

براساس این گزارش، از میان تلاشگران عرصه آموزشی و پژوهشی جایزه امسال به حجت الاسلام والمسلمین  محمد جواد ارسطا  استاد حوزه و دانشگاه به خاطر برقراری درس خارج حوزه علمیه فقه حقوق و آزادی های بشر که در قالب کرسی های علمی ویژه طلاب و فضلای سطوح عالی حوزه دایر شد، تعلق گرفت .

 برپایه این گزارش، جایزه بهترین ابتکار، طرح و ایده کاربردی نیز به دکتر حسن خانی از دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به خاطر ارائه طرح برنامه ملی ارتقا فرهنگ رعایت حقوق بشر که برابر این برنامه فعالیت های مختلف آموزشی و پژوهشی در سطح ملی مورد پیگیری و اجرا قرار خواهد گرفت و هم اینک سامانه این برنامه در دسترس عموم قرار گرفته است، تعلق گرفت .

گفتنی است: برنامه گرامیداشت روز جهانی حقوق بشر با حضور اساتید برجسته حقوق کشور و گروه های مختلف اجتماعی در خانه اندیشمندان علوم انسانی در تهران برگزار شد و در این آیین پیام دبیر کل سازمان ملل و بیانیه کمیسیون حقوق بشر اسلامی ویژه این روز قرائت شد.

tm.aspx?s=hu-po-72_170778.jpg|1110100!10

تاریخ درج1392:09:21
کلمات کلیدیحقوق بشر
بازدید1205
گروهاخبار عمومي