منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 3 نفر
بازدید امروز: 24 نفر
بازدید دیروز: 295 نفر
تعداد کل بازدید: 898864 نفر

مشاهده شماره خبر6565

عنوانکاهش سه درصدی اعتبارات بیمه سلامت در لایحه بودجه 97
متن

داروغذا: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از کاهش سه درصدی اعتبارات بیمه سلامت در لایحه بودجه 97 انتقاد کرد و گفت: بودجه 97عملیاتی و مبتنی بر عملکرد نیست.

دارو غذا:مرکز اطلاعات دارویی و مدیریت و اقتصاد دارو و سلامت

به گزارش ایرنا، رسول خضری در تشریح دستور کار روز یکشنبه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، از نشست مشترک با مسئولان سازمان بیمه سلامت خبر داد و افزود: متاسفانه اعتبارات بیمه سلامت در لایحه بودجه 97، به جای افزایش، سه درصد کاهش داشته است و این موضوع جای تاسف دارد.
نماینده مردم سردشت و پیرانشهر درمجلس شورای اسلامی افزود: پیش بینی می شود اگر دولت این موضوع را اصلاح نکند و مجلس به دولت برای افزایش اعتبارات فشار نیاورد این دستگاه با کسری بیش از 8 هزار میلیارد تومان اعتبارات مواجه شود.
وی یادآورشد: این در حالی است که در بحث بیمه ها کمبود حتی یک ریال نیز خود را نشان می دهد و مراکز پزشکی و درمانی با مشکل جدی مواجه خواهند شد.
این نماینده مردم در مجلس دهم، یادآورشد: در این نشست پیشنهاد شد بیمه سلامت براساس گایدلاین ها و کارت و پرونده سلامت الکترونیک حرکت و همچنین نسبت به تجمیع صندوق های بیمه ای اقدام کند.
خضری با بیان این که اجرای کامل طرح تحول سلامت درکشورهای پیشرفته مانند انگلستان 17 سال طول کشید، تصریح کرد: رفع نواقص و مشکلات این طرح زمان بر است و دولت باید همکاری لازم را داشته باشد تا مشکلات طرح طبق سیاست های کلی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری مرتفع و اجرای آن ادامه یابد.
وی با یادآوری این که روند و وضعیت طرح تحول سلامت باید اصلاح شود، گفت: تامین منابع پایدار و مطمئن امری بسیار مهم است که برای رفع مشکلات این طرح باید در دستور کار قرار گیرد.
به گزارش خانه ملت، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت و رئیس جمهوری شکل بودجه 97 را خوب دیده اما متاسفانه به ماهیت آن توجه نکرده اند؛ متاسفانه نواقصاتی در بودجه از جمله عدم لحاظ قیمت تمام شده خدمات و شفافیت وجود داشته و از سویی بودجه عملیاتی و مبتنی برعملکرد و علمی نبوده و بر اساس برنامه ششم نیست.

تاریخ درج1396:09:21
کلمات کلیدی
بازدید259
گروهاخبار عمومي