منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 6 نفر
بازدید امروز: 282 نفر
بازدید دیروز: 531 نفر
تعداد کل بازدید: 901193 نفر

مشاهده شماره خبر6569

عنوان برای ارتقاء سلامت در کشور از تجربه های بین المللی بهره می گیریم
متن

داروغذا: وزیربهداشت درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه استفاده از تجربه های بین المللی برای ارایه خدمات کیفی به مردم ازاهداف این وزارتخانه است ، گفت: کره جنوبی از کشورهای پیشرفته در زمینه تجهیزات پزشکی است که درصدد استفاده از تجربیات این کشور در زمینه بهداشتی و درمانی هستیم.

دارو غذا:مرکز اطلاعات دارویی و مدیریت و اقتصاد دارو و سلامت

سید حسن قاضی زاده هاشمی روز شنبه در حاشیه بازدیدهای کاری خود از کره جنوبی در گفت و گو با ایرنا افزود: کره جنوبی از کشورهایی است که در دو دهه گذشته پیشرفت خوبی داشته و باور دارم که فرصت های بسیاری موثری است که بتوانیم از تجربیات این کشور هم در بخش خصوصی و هم در بخش دولتی استفاده کنیم.


وی ادامه داد: بانک های این کشور علاقه مند به سرمایه گذاری در ایران هستند و ما هم در حوزه سلامت علاقه مندیم که بتوانیم خدمات به مردم را توسعه داده داد و مردم را بیشتر از گذشته تکریم کنیم.
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: یکی از تفاهمنامه های امضا شده ساخت دو بیمارستان توسط کره جنوبی و همچنین توجه به تجربه این کشور در صنعت بیمه است که در در دولت یازدهم نیز بارها در مورد آن صحبت کرده ام.
قاضی زاده هاشمی افزود: اگر خدمات بیمه ای در ایران درست شود بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز بهبود می یابد و دولت برای رسیدن به این مهم استفاده از تجربه های بین المللی ثابت شده و علمی را در دستور کار داد.
وی ادامه داد: کره ای ها جدا از نظم و انضباطی که دارند می توانند در بهره وری بیشتر و صرفه جویی در هزینه ها نیز تاثیر گذار باشند و انتظار دارم همکاران من هم در بخش خصوصی و دولتی به این مساله بها بدهند.
وی اظهار داشت: امیدوارم آنچه که دیروز روی کاغذ امضا شده تنها روی کاغذ نباشد و اجرایی شود.
سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پرشکی عصر روز پنجشنبه هفته وارد سئول شد.
در این سفر هیاتی از وزارت بهداشت و کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی دکتر قاضی زاده هاشمی را همراهی می کنند.
شرکت در نشست همکاری های بهداشتی و پزشکی، بازدید از بیمارستان یونسه ای سئول، بازدید از بیمارستان ملی سئول، ملاقات با وزیر بهداشت کره جنوبی و بازدید از نمایشگاه تولیدات پزشکی سامسونگ از جمله برنامه های سفر سه روزه وزیر بهداشت به کره جنوبی بوده است.

تاریخ درج1396:09:28
کلمات کلیدی
بازدید238
گروهاخبار عمومي