منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 8 نفر
بازدید امروز: 203 نفر
بازدید دیروز: 295 نفر
تعداد کل بازدید: 899043 نفر

مشاهده شماره خبر6581

عنوانروابط عمومی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: افزایش یا کاهش قیمت دارو تابع ضوابط است/حذف پوشش بیمه ای داروهای OTC ابلاغ نشده است
متن

روابط عمومی سازمان غذا و دارو در خصوص خبر نادرست « خروج ۱۶۰ قلم داروی بدون نسخه(OTC) از پوشش بیمه پایه که با افزایش قیمت مواجه خواهند شد!!» مندرج در برخی رسانه ها و بنقل از منابع غیرموثق ، توضیح داد.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سازمان غذا و دارو " ایفدانا "، روابط عمومی سازمان غذا و دارو در خصوص خبر نادرست « خروج ۱۶۰ قلم داروی بدون نسخه(OTC) از پوشش بیمه پایه که با افزایش قیمت مواجه خواهند شد!!» مندرج در برخی رسانه ها و بنقل از منابع غیرموثق ، توضیح داد:
 
۱/خروج هر دارو از فهرست تحت شمول بیمه های پایه مستلزم تصویب و ابلاغ نهایی از سوی هیات محترم دولت است که تاکنون چنین مصوبه ای نهایی و ابلاغ نشده است.

۲/ قیمت گذاری دارو و هرگونه افزایش یا کاهش قیمت تابع ضوابطی است که ارتباطی با مصوبات شورای عالی بیمه خدمات سلامت در خصوص شمول یا عدم شمول بیمه ای دارو ها ندارد.

۳/ افزایش قیمت داروهای بدون نسخه(OTC) که بدوا در برخی از رسانه ها با منبع نامشخص درج شده به هیچ‌وجه صحت ندارد.

۴/ تعداد اقلام دارویی بدون نسخه محل بحث و بررسی از نظر تداوم شمول یا خروج از شمول بیمه در شورای‌عالی خدمات سلامت، ۸۳ مورد گزارش شده است.

در این اثنا بجاست که از تلاش مستمر فعالان رسانه ای و نشریات و خبرگزاری های رسمی و حرفه ای کشور که جهت توثیق بیشتر اخبار و گزارش های خود از منابع معتبر نظیر پایگاه اطلاع رسانی سازمان غذا و دارو و سایر نهادهای مرتبط کسب اطلاع نموده و با رعایت امانت در نقل اقوال و مطالب، در پی ایفای نقش و رسالت بلند خود در حوزه رسانه و سلامت هستند تقدیر شایسته بعمل آورد.

انتهای پیام/

تاریخ درج1396:10:10
کلمات کلیدی
بازدید245
گروهاخبار عمومي