منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 11 نفر
بازدید امروز: 458 نفر
بازدید دیروز: 401 نفر
تعداد کل بازدید: 891024 نفر

مشاهده شماره خبر6623

عنوانافتتاح خط تولید دو داروی ام اس
متن

داروغذا: خط تولید دو داروی بیماران ام‌.اس به همت یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان دارویی با حضور معاون اول رییس جمهور، وزیر بهداشت، معاون علمی و فناوری رییس جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت در شهرک بهارستان کرج افتتاح شد.

دارو غذا:مرکز اطلاعات دارویی و مدیریت و اقتصاد دارو و سلامت

 

 

به گزارش ایسنا، خط تولید دو داروی "زیفرون" و "تبازیو" برای بیماران "ام.اس" روز akfi به همت یکی از شرکتهای دانش‌بنیان دارویی که در سال 84 با هدف تحقیق، توسعه و تولید فرآورده‌های دارویی نوترکیب در مرکز رشد دارویی دانشگاه علوم پزشکی تهران فعالیت خود را آغاز کرده است، افتتاح شد.

تبازیو(تری فلونوماید) قرص خوراکی است که به منظور درمان فرم‌های عودکننده "ام‌.اس" به کار برده می‌شود. تری فلونوماید دومین داروی خوراکی مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا برای درمان "ام‌.اس" است.

در مطالعات بالینی انجام شده مشخص شد که تری فلونوماید می‌تواند موجب کاهش میزان ناتوانی بیمار، کاهش تعداد دفعات عود بیماری ام‌.اس و بهبود داده‌های ام‌.آر.آی در طی درمان بیماری ام‌.اس در افراد مصرف‌کننده آن شود.

بر اساس اعلام وبدا، تبازیو با جلوگیری از تولید سلول‌های سیستم ایمنی(لنفوسیتB و لنفوسیتT) از حمله آنها به سیستم عصبی مرکزی شامل مغز و نخاع جلوگیری می‌کند.

تاریخ درج1396:11:03
کلمات کلیدی
بازدید263
گروهاخبار عمومي