منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 4 نفر
بازدید امروز: 210 نفر
بازدید دیروز: 541 نفر
تعداد کل بازدید: 901662 نفر

مشاهده شماره خبر6632

عنوانمدیرنظارت بر مواد غذایی ، آرایشی وبهداشتی بیان کرد: لزوم توجه مردم در هنگام خرید به اصیل بودن کالاهای سلامت محور
متن

مصرف کنندگان در هنگام خرید به اصیل بودن کالاهای سلامت محور توجه نمایند.

 

به گزارش ایفدانا - Ifdana به نقل از روابط عمومی معاونت غذا ودارو خراسان شمالی دکتر حسن براتی زاده مدیر نظارت بر مواد غذایی ، بهداشتی و آرایشی با بیان این مطلب گفت : کالاهای سلامت محور تولید شده در داخل کشور دارای پروانه های بهداشتی بوده و انواع وارداتی آن ها نیز در مبادی ورودی قانونی برچسب اصالت کالا دریافت می نمایند که با استعلام کد 16 رقمی حک شده بر روی برچسب از سامانه پیامکی 20008822 می توانند از سلامت کالا اطمینان حاصل نمایند.

دکتر « حسن براتی زاده » تصریح کرد : افرادی که کالاهای سلامت محور ( دارو ، مواد غذایی ، ملزومات پزشکی و... ) را در اختیار عموم قرار می دهند باید آموزش های لازم را در راستای نحوه خرید و شناسایی کالاهای اصیل فرا بگیرند.

وی با اشاره به اینکه  کارگاه های آموزشی برای صنوف مختلف جهت شناسایی کالاهای سلامت محور اصیل به صورت روتین در سال توسط این واحد برگزار می شود ، افزود : مردم باید به سلامتی خود اهیمت دهند و با آگاهی یافتن در زمینه برچسب اصالت و سلامت کالا و همچنین نحوه استفاده از این برچسب از خرید کالاهای قاچاق پرهیز نمایند.

به گفته وی عمده کالاهای قاچاق از مبادی قانونی وارد کشور نمی شوند و این کالاها اصولا تقلبی بوده و به صورت زیر پله ای ساخته و در اختیار مردم قرار می گیرند و تهدید کننده سلامت می باشند.

تاریخ درج1396:11:10
کلمات کلیدی
بازدید259
گروهاخبار عمومي