منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 7 نفر
بازدید امروز: 238 نفر
بازدید دیروز: 587 نفر
تعداد کل بازدید: 902277 نفر

مشاهده شماره خبر6644

عنوانمعاون غذاوداروی دانشگاه علوم پزشکی مشهد خبر داد: برخورد قانونی با خرید و فروش دارو در فضای مجازی
متن

خرید و فروش دارو در فضای مجازی ممنوع و با آن برخورد قانونی صورت می پذیرد.

 

به گزارش ایفدانا - Ifdana،به نقل از روابط عمومی معاونت غذاوداروی دانشگاه علوم پزشکی مشهد،در راستای ممنوعیت خرید و فروش دارو در فضای مجازی، نشست هم اندیشی بررسی راهکارهای مناسب در خصوص مقابله با افزایش چشم گیر خرید و فروش دارو در فضای مجازی با حضور معاون غذاودارو،مدیر و جمعی از کارشناسان مدیریت نظارت بر امور دارو و مواد مخدر معاونت غذاودارو،نمایندگانی از: پلیس فتا فا.ا. خراسان رضوی، سازمان نظام پزشکی، انجمن داروسازان و ... به میزبانی معاونت غذاوداروی دانشگاه برگزار گردید.

دکتر عباس اخگری،معاون غذاوداروی دانشگاه از ممنوعیت هرگونه تبلیغات،خرید و فروش دارو در فضای مجازی،خبر و آن را غیر قانونی اعلام کرد.

وی یادآور شد: از آنجایی که رسالت ما در دانشگاه،صیانت از سلامت آحاد مردم جامعه می باشد لذا با هرگونه تبلیغات،خرید و فروش دارو در فضای مجازی که سلامت مردم را به مخاطره می اندازد برخورد قانونی لازم صورت می پذیرد. 

معاون غذاوداروی دانشگاه به نقش و جایگاه نظارتی معاونت غذاودارو در حفظ و ارتقاء سلامت جامعه اشاره و  از مردم شریف خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تبلیغات،خرید و فروش دارو در فضای مجازی،داشتن اطلاعات و اخباری در این خصوص با سامانه 190 تماس و یا به معاونت غذاوداروی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و سایر ارگان های دخیل در این امر،اطلاع رسانی نمایند.

شایان ذکر است: در این نشست در خصوص قوانین؛مقررات؛دستورالعمل های تبلیغات،خرید و فروش دارو و کالاهای سلامت محور، معرفی سامانه TTAC و اپلیکشن مربوطه به مردم عزیز جهت بر چسب اصالت و سلامت بر روی فرآورده های سلامت محور و ... بحث و تبادل نظر گردید. 

تاریخ درج1396:11:17
کلمات کلیدی
بازدید268
گروهاخبار عمومي