منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 5 نفر
بازدید امروز: 458 نفر
بازدید دیروز: 531 نفر
تعداد کل بازدید: 901369 نفر

مشاهده شماره خبر6649

عنوانبا همکاری معاونت غذا و دارو اراک صورت گرفت: برپایی دومین نمایشگاه تخصصی «تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی و سلامت» درمحل دائمی نمایشگاههای اراک
متن

این نمایشگاه در فضایی به وسعت 3000 مترمربع در سالن پارس محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان برپا شده و برترین نشان‌های تجاری ایران در حوزه های پزشکی، بهداشت و سلامت، آرایشی و بهداشتی حضور داشته و به معرفی محصولات خود در استان مرکزی پرداخته اند.

 

به گزارش ایفدانا - Ifdana، به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک، دومین نمایشگاه تخصصی «تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی و سلامت» همزمان با دومین نمایشگاه تخصصی « آرایشی، بهداشتی، سلولزی، شوینده و پاک کننده‌ها» به همت شرکت نمایشگاههای بین المللی استان مرکزی و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اراک، معاونت غذا و دارو اراک، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی، شرکت شهرکهای صنعتی استان مرکزی و شرکت رایا پردیس آریان از تاریخ هیجدهم  لغایت بیست و دوم  بهمن ماه سال جاری برگزارشده است.

این نمایشگاه در فضایی به وسعت 3000 مترمربع در سالن پرشیا محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان برپا شده و برترین نشان‌های تجاری ایران در حوزه های پزشکی، بهداشت و سلامت، آرایشی و بهداشتی حضور داشته و به معرفی محصولات خود در استان مرکزی می پردازند. ازکل فضای نمایشگاهی حدود 30 درصد به برندهای پزشکی و 70 درصد به محصولات بهداشتی و آرایشی تعلق دارد و با عنایت به برگزاری این نمایشگاه برای دومین  بار در استان ، تولیدکنندگان و صنوف استان مرکزی نیز به خوبی از این رویداد استقبال کرده و در این نمایشگاه حضور چشمگیری دارند. این رویداد از ساعت 15 الی 21 پذیرای متخصصان ، علاقمندان و بازدیدکنندگان خواهد بود.

مسئول روابط عمومی معاونت غذا و دارو با اعلام این خبر گفت: معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک با در اختیار داشتن یک غرفه در این نمایشگاه حضور دارد.

غفاری هدف از حضور معاونت غذا و دارو اراک در این نمایشگاه را معرفی دستاوردهای طرح تحول نظام سلامت در حوزه معاونت غذا و دارو عنوان کرد و افزود: حضور در نمایشگاه هایی از این دست فرصت مناسبی را ایجاد میکند تا جامعه با حوزه فعالیت سازمان غذا و دارو بیشتر آشنا شوند.
وی گفت: معاونت غذا و دارو اراک علاوه بر معرفی اقدامات صورت گرفته در حوزه معاونت غذا و دارو استان مرکزی در دولت تدبیر و امید، اقدام به توزیع رسانه های آموزشی می کند.
مسئول روابط عمومی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک اظهار داشت: با حضور کارشناسان غذا و دارو مشاوره در مورد تشخیص انواع داروها ،تجهیزات پزشکی و وسایل آرایشی بهداشتی تقلبی و غیر مجاز از دیگر فعالیت های معاونت غذا و دارو در این نمایشگاه می باشد .
انتهای پیام/

تاریخ درج1396:11:20
کلمات کلیدی
بازدید278
گروهاخبار عمومي