منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 3 نفر
بازدید امروز: 347 نفر
بازدید دیروز: 464 نفر
تعداد کل بازدید: 891377 نفر

مشاهده شماره خبر6702

عنوانپیام قدردانی معاون غذا و دارو استان مرکزی: تشکر از تلاشهای صادقانه و مستمر در راستای اعتلای اهداف کلان سیاستهای حوزه غذا ودارو و تبریک آغاز نو
متن

دکتر مصطفی دلاور در پیامی از تمامی همکاران خود در سازمان غذا و دارو، دانشگاه و معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی به دلیل تلاشهای صادقانه و مستمر در جهت اعتلای اهداف کلان سیاستهای سلامت قدردانی و تشکر کرد.

 

به گزارش ایفدانا - Ifdana, به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک،معاون غذا و دارو در واپسین روز سال 96 طی پیامی از همکاران حوزه سلامت قدردانی کرد.
متن پیام دکتر مصطفی دلاور به شرح ذیل می باشد.

اینک که آغاز بهار ،این هدیه ی سبز خداوند ، به لطف اندیشه ی نیک ایرانیان نوروز نام نهاده شده است، به یمن نعمت <<حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ>> بر تدبیر <<مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ>> سجده شکر می نهیم و با نجوای <<یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ<< به پیشواز بهار می رویم تا بار دیگربه عنایت ایزدی سالی پربار و خجسته را آغاز نماییم.

بدینوسیله نوروز و آغاز بهار را که مظهر رستاخیز طبیعت و روز ارج نهادن به <<شکوه شکفتن>> است به حضرتعالی و خانواده ی محترم تبریک عرض می نمایم و از درگاه ایزد منان سالی پر از برکت ،سعادت و سلامت برای شما خواستارم.

امید است در سال نو با اتکال به ذات اقدس پروردگار و در سایه ی توجهات حضرت ولی عصر(عج) در خدمتگزاری به میهن  عزیزمان ایران و نظام سلامت سربلند و پیروز باشید.

 دکتر مصطفی دلاور،معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی

تاریخ درج1397:01:01
کلمات کلیدی
بازدید214
گروهاخبار عمومي