منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 7 نفر
بازدید امروز: 528 نفر
بازدید دیروز: 541 نفر
تعداد کل بازدید: 901980 نفر

مشاهده شماره خبر6712

عنواندر ایام نوروز صورت گرفت: اقدامات معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی تا هفتمین روز از بهار97
متن

از ابتدای اجرای طرح ستاد نوروزی در ۲۵ اسفند ۹۶ تا 7 فروردین ماه از مراکز دارویی (خصوصی و دولتی) بازدید و بازرسی  به عمل آمده و جمعا ۸۶ مورد بازدید از داروخانه ها صورت گرفته که ۵۶ مورد از داروخانه های خصوصی و شبانه روزی و ۳۰ مورد از داروخانه های دولتی بوده است و در هیچ یک از مراکز دارویی مشکل دارویی مشاهده نگردید.

 

به گزارش ایفدانا - Ifdana،به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک، معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: با آغاز اجرای طرح ستاد نوروزی از ۲۵ اسفندماه سال گذشته، تشدید نظارت و بازرسی از اماکن دارویی و تولیدات مواد غذایی در دستور کار این معاونت قرار گرفت.

 دکتر مصطفی دلاور افزود: این طرح با تشکیل ۳ اکیپ شامل بازرسی از داروخانه ها خصوصی و دولتی، بازرسی از مراکز تولید مواد غذایی،بازرسی از فروشگاههای عرضه لوازم آرایشی بهداشتی و همچنین تشکیل کشیک آزمایشگاه مواد غذایی و آرایشی که توسط بازرسان بهداشتی و نظارتی بر مواد غذایی انجام می شود، اجرا شد وی اظهار داشت: از ابتدای اجرای ستاد نوروزی از مراکز دارویی (خصوصی و دولتی) بازدید و بازرسی  به عمل آمده و جمعا ۸۶ مورد بازدید از داروخانه ها صورت گرفته که ۵۶ مورد از داروخانه های خصوصی و شبانه و۳۰مورد از داروخانه های دولتی بوده است و در هیچ یک از مراکز دارویی مشکل دارویی مشاهده نگردید.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی بیان کرد: از واحدهای تولید مواد غذایی و مراکز عرضه لوازم آرایشی بهداشتی نیز۷۵ مورد بازدید صورت گرفته که۵۲ مورد از واحدهای تولید مواد غذایی و۲۳ مورد  از عرضه کنندگان لوازم آرایشی بهداشتی بوده است.

دکتر دلاور ادامه داد: بیش از ۸۵ مورد از سطح عرضه و واحدهای تولیدی که ۳۸۰ مورد آزمایش میکروبی و آزمایش شیمیایی محصولات  و فرآورده بوده نمونه برداری شده و مورد آزمایش قرار گرفت که از این تعداد ۱۲ مورد عدم انطباق گزارش شده است.

وی در پایان گفت:طی بازدید های صورت گرفته مشکل و تخلف خاصی مشاهده نشده و بخصوص هیچ گزارشی از کمبود دارو و تجهیزات مورد نیاز بیماران در مراکز دولتی موجود بوده و کمبودی وجود نداشته است.

انتهای پیام/

رسول غفاری

تاریخ درج1397:01:07
کلمات کلیدی
بازدید224
گروهاخبار عمومي