منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 4 نفر
بازدید امروز: 164 نفر
بازدید دیروز: 432 نفر
تعداد کل بازدید: 907720 نفر

مشاهده شماره خبر6714

عنوانبه همت معاونت غذا و دارواراک صورت گرفت؛ نظارت و بازرسی از عطاری های استان مرکزی در ایام نوروز
متن

ازعرضه کنندگان داروهای گیاهی و عطاری ها در سطح استان مرکزی نظارت و بازرسی به صورت مستمر انجام شد.

 

به گزارش ایفدانا - Ifdana،به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک،دکتر حسین باقری کارشناس دارویی معاونت غذا و دارو بیان کرد:با توجه به تعطیلات نوروز بازرسی های وِیژه و به صورت مستمر از عرضه کنندگان داروهای گیاهی و عطاری ها انجام شد.

دکتر باقری افزود: در اين بازرسي ها كه به صورت سر زده انجام گرفت، اصالت و سلامت كالا و دارا بودن تاييديه سازمان غذا و دارو تحت عنوان سيب سلامت ، عدم عرضه فراورده هاي گياهي و دارويي و مخدر، رعايت اصول توزيع و بهداشتي واحد عرضه كننده و عدم دخالت واحد در امر درمان مورد بازرسي و نظارت قرار گرفته و با واحدين متخلف برخوردهاي مناسب قانوني صورت گرفت.

کارشناس دارویی معاونت غذا و دارو  اراک ادامه داد :هدف از اين بازرسي ها بهبود سطح فني واحدهاي عرضه كننده در ارائه خدمات و كنترل و جلوگيري از توزيع فراورده هاي دارويي به منظور جلوگيري از بروز عوارض دارويي حاصل از مصرف خودسرانه فراورده هاي داروي و گياهي است.

دکتر باقری ادامه داد:عرضه دارو و مواد غیر بهداشتی توسط عطاریها از جمله مواردی است که به شدت با آن برخورد خواهد شد چرا که سلامت مصرف کنندگان را با تهدیدات جدی مواجه خواهد نمود.

کارشناس دارویی  در پایان از مردم خواست هنگام خرید از عطاری ها به سلامت محصول و خصوصا مجوز های بهداشتی آن توجه کافی را داشته باشند.

انتهای پیام/

رسول غفاری

تاریخ درج1397:01:09
کلمات کلیدی
بازدید221
گروهاخبار عمومي