منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 6 نفر
بازدید امروز: 19 نفر
بازدید دیروز: 295 نفر
تعداد کل بازدید: 898859 نفر

مشاهده شماره خبر6716

عنوانپیام قدردانی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به همکاران آنکال و کشیک این دانشگاه در سطح استان در ایام تعطیلات نوروز سال ۹۷
متن

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از همکاران آنکال و کشیک این دانشگاه در سطح استان که در ایام تعطیلات نوروز سال ۹۷ بصورت شبانه روزی به هموطنان عزیز خدمات رساني کردند قدردارني کرد. متن پيام دکتر سيد عباس موسوي بدين شرح است :

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از  همکاران آنکال و کشیک  این دانشگاه در سطح استان  که در ایام تعطیلات نوروز سال ۹۷  بصورت شبانه روزی به هموطنان عزیز خدمات رساني کردند قدردارني کرد. متن پيام دکتر سيد عباس موسوي بدين شرح است :

 با سلام و احترام

خداوند متعال خدمت به مردم را بزرگترین توفیق به یک انسان قرار داده است و هر آن کس که در این راه ، گام بردارد در نگاه مردم ، ارزشمند بوده و ازاجر و پاداشی عظیم برخوردار می شود.

اینجانب با وقوف کامل بر تلاش شبانه روزی و همت والای شمار بسیاری از همکاران (در بخشهای مختلف بیمارستانی ، اورژانس بیمارستاني و پيش بيمارستاني ، ناظران و بازرسان درماني ، بهداشتي،دارويي و غذايي ، روابط عمومي ،بازرسي ، حراست و ... ) در ايام تعطيلات نوروز ،که به دور از کانون گرم خانواده و خوشي هاي نوروز اما پرتلاش و خستگي ناپذير، خدمات شايسته و صادقانه ارائه نموديد از يکايک عزيزان بزرگوار ،کمال تشکر و قدرداني داشته ، سلامتي ، موفقيت و سربلندي همگان را خواهانم.

به امید فردایی بهتر و مردمانی شاداب و سالم ، یاری شما دوستان بزرگوار را می طلبم و برایتان روزهایي طلايي و سرشار از خوشي و سلامتي آرزومندم.

 دکتر سید عباس موسوی

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران

تاریخ درج1397:01:16
کلمات کلیدی
بازدید191
گروهاخبار عمومي