منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 4 نفر
بازدید امروز: 285 نفر
بازدید دیروز: 401 نفر
تعداد کل بازدید: 890851 نفر

مشاهده شماره خبر6721

عنوانبا حکم رییس دانشگاه علوم پزشکی فسا صورت گرفت: انتصاب دکتر مریم بهمنیار به سمت معاون غذا و دارو
متن

طی حکمی از سوی دکترعلی اصغر خالقی ریاست دانشگاه علوم پزشکی فسا، دكتر مریم بهمنیار به عنوان سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه منصوب و از زحمات دکتر صفورا محبی قدردانی شد.

 

به گزارش ایفدانا، به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو، طی حکمی از سوی دکترعلی اصغر خالقی ریاست دانشگاه علوم پزشکی فسا، دكتر مریم بهمنیار به عنوان سرپرست معاونت غذا و داروی دانشگاه " منصوب گردید.

متن این حکم به شرح ذیل می باشد

 

سركار خانم دكتر مريم بهمنيار

استادیار محترم دانشگاه و فوق تخصص گوارش كودكان

با سلام

نظر به تعهد، تخصصو شايستگي هاي سركار، بدينوسيله جنابعالي را بعنوان " سرپرست معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشكي فسا " منصوب می نمایم. اميدوارم با بهره گيري از دانش و توانمنديهاي خود و استفاده از جميع ظرفيت هاي موجود و بخصوص پتانسيل هاي بالقوه اعضاي محترم هيات علمي ، داروسازان محترم، متخصصين و كارشناسان تغذيه و صنايع غذايي و همه پرسنل شريف زير مجموعه در راستاي ارائه خدمت به مردم و نقش بي بديل آن حوزه در سلامت شهروندان موفق و سربلند باشيد.

 

همچنین ریاست دانشگاه علوم پزشکی فسا در پیامی از خدمات و تلاش های خانم دکترصفورا محبی در دوران تصدی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشكي فسا قدردانی کرد.

متن این پیام به شرح ذیل می باشد:

 

سركار خانم دكتر صفورا محبي

با سلام و تحيت

اينك كه بعد از مدتها تلاش و زحمت بي شائبه در سمت معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشكي فسا، مقرر است در جايگاه ديگري خدمت نمائيد بر خود فرض و واجب مي دانم كه به يمن همه زحمات سركار، كه بي ترديد منشا خير و بركاتي نيز بوده ايد و قطع به يقين در نزد خداوند منان براي شما باقيات و صالحاتي نيز ملحوظ خواهد شد، كمال تشكر و قدرداني نمايم، عزت و سعادت و سربلندي شما را از ايزد لايزال مسئلت دارم.

 
 
  •  
تاریخ درج1397:01:21
کلمات کلیدی
بازدید224
گروهاخبار عمومي