منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 2 نفر
بازدید امروز: 305 نفر
بازدید دیروز: 313 نفر
تعداد کل بازدید: 897762 نفر

مشاهده شماره خبر6739

عنوانبه مناسبت هفته سلامت برگزار شد. همایش سفیران سلامت
متن

پیش از ظهر امروز، چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه همایش سفیران سلامت توسط معاونت غذا و دارو در سالن اجتماعات باقرالعلوم دانشگاه برگزار شد.

 

به گزارش ایفدونا به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یزد پیش از ظهر امروز، چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه همایش سفیران سلامت توسط معاونت غذا و دارو در سالن اجتماعات باقرالعلوم دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم دکتر مصدق معاون غذا ودارو، دکتر لطفی معاون اجتماعی و دکتر مورکیان مدیر نظارت بر مواد غذایی یزد به ایراد سخنرانی پرداختند.

به بیان مدیر نظارت بر مواد غذایی از جمله محور ها و اهداف اصلی این همایش عدالت در دسترسی به خدمات سلامت، سلامت برای همه، در همه جا، مقابله با آسیب های اجتماعی، حمایت از فقرا در دسترسی به سلامت، ترویج سبک زندگی سلامت محور بود که بخشی از آن با تلاش مسئولین فنی صنایع غذایی استان در راستای کاهش عوامل خطر ( قند و نمک و چربی و اسید چرب ترانس ) در محصولات تولیدی و بخشی دیگر با تلاش مسئولین دانشگاه و همچنین مسئولین استان محقق خواهد شد.

در ادامه دکتر فرحزادی دکترای روانشناسی در خصوص روانشناسی تعارض به ایراد سخنرانی پرداخت.

این همایش که با حضور 160 نفر از مسئولین فنی استان  از ساعت 8 صبح تا 13 ادامه داشت از مسئولین فنی صنایع غذایی که در راستای کاهش عوامل خطر(قند و نمک وچربی واسید چرب ترانس) گام برداشته اند یا نسبت به تولید محصول سالم اقدام نموده اند با اهداء لوح، تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 
 
  •  
تاریخ درج1397:02:05
کلمات کلیدی
بازدید189
گروهاخبار عمومي