منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 5 نفر
بازدید امروز: 501 نفر
بازدید دیروز: 531 نفر
تعداد کل بازدید: 901412 نفر

مشاهده شماره خبر6743

عنوانبه مناسبت هفته سلامت استقرار میز سلامت معاونت غذا و دارو تهران در نماز جمعه
متن

به منظور پاسخ گویی مناسب به نیازهای شهروندان و در جهت ارتقاء سطح خدمات ، معاونت غذا و دارو تهران اقدام به برپایی میز سلامت در نماز جمعه تهران کرد.

 

به گزارش خبرنگار ایفدانا - ازروابط عمومی معاونت غذا و دارو تهران، میز سلامت معاونت غذا و دارو در محل نماز جمعه تهران به مناسبت هفته سلامت در 7 اردیبهشت ماه سال 97 توسط کارشناسان مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی این واحد با توزیع  بروشورهای آموزشی در خصوص سلامت و ایمنی کالاهای سلامت محور وارداتی، ملاحظات دارویی در سالمندان، ایمنی غذا از مزرعه تا بشقاب، نشانگر رنگی تغذیه ای و برچسب اصالت کالا برپا شد.

کارشناسان مستقر در این غرفه در خصوص اطلاع رسانی غذا و ضوابط برچسب گذاری هر محصول مبنی بردرج اطلاعات صادقانه و شفاف، مشخص و قابل فهم، خوانا و غیر قابل پاک شدن برچسب به مصرف کننده در هنگام خرید توضیحاتی داده تا بین محصولات و تبلیغات نامهای تجاری انتخاب سالم و مناسبتری داشته باشند .

همچنین پیرامون معیار قابل فهم هرسهم، نام محصول، میزان سهم محصول برحسب گرم یا میلی لیتر ونماد سیب سلامت، شماره پروانه بهداشتی ساخت، ورود، شناسه نظارت نیز به مراجعین توضیحاتی داده شد.

 
 
  •  
تاریخ درج1397:02:08
کلمات کلیدی
بازدید184
گروهاخبار عمومي