منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 9 نفر
بازدید امروز: 169 نفر
بازدید دیروز: 541 نفر
تعداد کل بازدید: 901621 نفر

مشاهده شماره خبر6751

عنوانمعاونت غذا و دارو تهران: اولین جلسه بررسی راهکارهای تفویض اختیارفرآیندهای معاونت غذا و دارو به شبکه های بهداشت و درمان ری
متن

اولین جلسه تفویض برخی اختیارات و وظایف حوزه‌های غذا و دارو به شبکه‌های بهداشت و درمان ری بررسی شد.

 

به گزارش  خبرنگارایفدانا -ازروابط عمومی معاونت غذا و دارو: اولین جلسه بررسی راهکارهای تفویض اختیار حوزه های غذا و دارو به شبکه های بهداشت صبح امروز 15 اردیبهشت 97 با حضور دکتر منان حاجی محمودی معاون غذا و دارو دانشگاه ، دکتر تاجیک مدیر شبکه بهداشت شهرستان ری ، دکتر صدرایی رییس بهداشت محیط دانشگاه و مدیران نظارتی در حوزه معاونت غذاو دارو برگزار شد.

دکتر حاجی محمودی معاون غذا و دارو دانشگاه در ابتدای جلسه ضمن خوشامدگویی به حاضرین جلسه گفت: یکی از مشکلات شبکه‌ها نبود نظارت یکپارچه در حوزه‌های درمان، بهداشت و غذا و دارو است و باید کاری کرد که شبکه‌ها توان بیشتری در نظارت‌های خود داشته باشند.

دکتر تاجیک مدیر  شبکه بهداشت و درمان شهرری به بیان وضعیت موجود شبکه بهداشت و درمان در حوزه درمان و غذا و دارو پرداخت و گفت: درحال حاضر 3 هزار و 266 مرکز درمانی و بیش از 2 هزار مرکز غذایی و دارویی تحت نظارت شبکه بهداشتی و درمانی  شهر ری قرار دارد.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه شبکه بهداشت و درمان متولی سلامت منطقه است در سال جدید نیز معاونت بهداشتی دانشگاه آمادگی خود را جهت همکاری بیشتر با حوزه غذا و دارو و شبکه های بهداشت اعلام کرده است.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرری با اشاره به مزایای تفویض اختیار معاونت غذا و دارو به شبکه‌ها گفت: با این اقدام علاوه بر ارتقا کیفیت خدمات سلامت در سطح شهرستان و افزایش رضایت‌مندی مردم، امکان رسیدگی به شکایات با استفاده از ظرفیت‌های موجود شبکه بیشتر می‌شود.

 در ادامه پس از بحث و بررسی مدیران نظارتی در معاونت غذا و دارو درزمینهٔ واگذاری این وظایف و اختیارات و در راستای مصوبه هیئت رییسه دانشگاه مباحث مربوط به فرآیند تفویض اختیارات معاونت غذا و دارو بهئ شبکه بهداشت و درمان ری مقرر شد :ظرفیت شبکه با توجه به چارت سازمانی شبکه اعلام تا پس از بررسی های لازم در خصوص نحوه تفویض برخی از اختیارات معاونت غذا و دارو به شبکه شهر ری اعلام نظر شود.

تاریخ درج1397:02:15
کلمات کلیدی
بازدید181
گروهاخبار عمومي