منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 7 نفر
بازدید امروز: 208 نفر
بازدید دیروز: 587 نفر
تعداد کل بازدید: 902247 نفر

مشاهده شماره خبر6835

عنوانبه همت معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران: برپایی غرفه در ششمین همایش مکمل های غذایی و رژیمی
متن

از همکاران برای بازدید از غرفه معاونت غذا و دارو تهران در ششمین همایش مکمل های غذایی و رژیمی که 29 تا 31 خرداد ماه 1397 در محل مرکز همایش های بین المللی هتل المپیک تهران برگزار می شود، دعوت بعمل می آید.

 

به گزارش خبرنگار ایفدانا از روابط عمومی معاونت غذا و دارو تهران؛ معاونت غذاودارو در ششمین همایش مکمل های غذایی و رژیمی که 29 تا 31 خرداد ماه 1397 در محل مرکز همایش های بین المللی هتل المپیک تهران برگزار می شود، حضور فعال خواهد داشت.

ششمین همایش مکمل های غذایی و رژیمی با محوریت بررسی کنترل کیفی و پایش کارایی و سلامت مکمل های غذایی و رژیمی همراه با سمپوزیوم یک روزه پایش سلامت مکمل های ورزشی برگزار خواهد شد.
با توجه به اینکه یکی از رسالت های معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران فرهنگ سازی و آموزش افراد جامعه در رابطه با طرح برچسب کنترل اصالت و تشخیص کالاهای سلامت محور اصیل و تقلبی از یکدیگر است، بدین منظور این معاونت درنظر دارد در ششمین همایش مکمل های غذایی و رژیمی شرکت کرده و غرفه ای با محوریت اصیل بخریم (آموزش تشخیص اقلام سلامت محور قاچاق و تقلبی از اصیل) را برپا نماید.
بدینوسیله از  تمامی مدیران، همکاران، کارشناسان، صاحب نظران و اصحاب رسانه جهت بازدید از غرفه مذکور دعوت بعمل می آید.
توضیح اینکه در طی این نمایشگاه برنامه هایی از قبیل نمایش آثار هنری هنرمندان کشور در زمینه برچسب کنترل اصالت، پخش کلیپ آنتی شایعه، آموزش نحوه استعلام اقلام وارداتی از سامانه ttac و آموزش برچسب کنترل اصالت برگزار خواهد شد.

 
 
  •  
تاریخ درج1397:03:28
کلمات کلیدی
بازدید236
گروهاخبار عمومي