منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 9 نفر
بازدید امروز: 76 نفر
بازدید دیروز: 587 نفر
تعداد کل بازدید: 902115 نفر

مشاهده شماره خبر6849

عنوانمعاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه هشدار داد: نگهداشتن دارو برای افزایش قیمت تخلف است
متن

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در جلسه ستاد توزیع داروی استان کرمانشاه : هیچ شرکتی حق انبار دارو برای افزایش قیمت را ندارد. با متخلفان به شدت برخورد می‌شود.

 

به گزارش ایفدانا - به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو کرمانشاه: معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در جلسه ستاد توزیع داروی استان کرمانشاه : هیچ شرکتی حق انبار دارو برای افزایش قیمت را ندارد. با متخلفان به شدت برخورد می‌شود.

دکتر قباد محمدی در اولین جلسه ستاد توزیع داروی استان که صبح امروز چهارشنبه ۶ تیر ماه با حضور مدیران و مسئولین فنی ۴۰ شرکت توزیع دارو ، مدیران سازمان‌ های بیمه‌گر و مدیران معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد گفتهیچ شرکتی حق انبار دارو برای افزایش قیمت را ندارد و با متخلفان به شدت برخورد می‌شود.

وی افزود: جهت اطمینان خاطر آحاد مردم و جلوگیری از بروز نگرانی در جامعه در حوزه دارو با توجه به اهمیت آن در تمامی شرایط ؛ داروها با هدف گذاری و هماهنگی کامل معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه توزیع خواهند شد.

دکتر محمدی اظهار داشت: با توجه به برخی التهابات کنونی موجود در بازار باید با همکاری و هماهنگی بین معاونت غذا و دارو ، شرکت های توزیع دارو و سازمان‌ های بیمه‌گر سعی شود که تاثیرات سوء آن متوجه مردم نشود.

معاونت غذا و دارو دانشگاه در ادامه ابراز داشت: با توجه به برخی فشارهای مالی اخیر که بر متولیان این صنف وارد آمده است از سازمان های بیمه گر تقاضا داریم که پرداخت های دارویی را در اولویت قرار داده و هزینه‌های دارویی را سریعتر به داروخانه ها پرداخت نمایند تا داروخانه‌ها نیز بتوانند از عهده پرداخت به موقع مطالبات شرکتها برآیند.

وی یادآور شد: یکی از چالش‌هایی که در حوزه دارو با آن مواجه هستیم توزیع دارو در خارج از شبکه رسمی توزیع توسط برخی از شرکت ها است ؛ یعنی دارو در مکان های غیر از داروخانه عرضه می‌شود که هم تخلف است و هم سلامت مردم را به مخاطره می اندازد.

دکتر قباد محمدی تصریح کرد: برای جلوگیری از تخلفات ویزیتورها و مواردی که در صدور فاکتور مشاهده می شود ، طبق برنامه طرح ‌ریزی شده ، هر شرکت باید برای تامین نیروی انسانی خود از قبیل مسئول فنی و ویزیتور با معاونت غذا و دارو هماهنگی لازم را به عمل آورد.

وی افزود: کاستن مشکلات مدیریتی در شرکت های توزیع دارو ضرورت داشته و در این راستا نرم افزاری در حال تهیه است که به سیستم شرکت‌های توزیع متصل شده و می‌تواند به مدیریت و نظارت بهینه بر شرکت ها کمک کند ، در این نرم افزار نظارت دقیق بر موجودی انبارها و نظارت بر ورود و خروج دارو از شرکت را هم برای مدیر شرکت و هم برای معاونت غذا و دارو میسر می سازد.

http://www.kums.ac.ir/kums_content/media/image/2018/06/131513_orig.jpg

تاریخ درج1397:04:07
کلمات کلیدی
بازدید215
گروهاخبار عمومي