منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 8 نفر
بازدید امروز: 194 نفر
بازدید دیروز: 531 نفر
تعداد کل بازدید: 901105 نفر

مشاهده شماره خبر6853

عنوانحسین عبدالعزیزی حلقه مفقوده گرانی‌های اخیر کجاست؟
متن
این روزها شاهد گرانی‌های بی‌سابقه در کشور هستیم، اما دشمنان قسم‌ خورده ایران بدانند مردم با بصیرت، انقلابی و همیشه در صحنه ایران با وحدت و همدلی و با همیاری سه قوا این توطئه خبیثانه دشمنان را در نطفه خفه و با عاملان آن چه در داخل و خارج به‌شدت برخورد خواهند کرد.
 
 
 

به گزارش ایفدانا - Ifdana،  حسین عبدالعزیزی، روزنامه‌نگار در یادداشتی نوشت: این روزها شاهد گرانی‌های بی‌سابقه در کشور و عدم ثبات قیمت‌ها از جمله ارز و دیگر محصولات داخلی و خارجی هستیم که حقیقتاً عرصه اقتصادی را بر مردم تنگ کرده و قدرت خرید را از مردم گرفته است.

مسئولان دولتی با شعارها و رجزهای آهنگین هر کدام به سبکی در جهت امیدوار کردن مردم و تهدید سودجویان اقتصادی هستند، اما متأسفانه مردم تا این لحظه در عمل چیزی مشاهده و لمس نکردند؛ یعنی اتفاق خاصی رخ نداده که مردم به صحبت‌های مسئولان دلگرم شوند.

این چند روزه موضوع بحران اقتصادی در کشور حاکم شده است و البته مسئولان دولتی فارغ از تشدید نظارت‌ها و برخورد با سودجویان و محتکران داخلی فقط عامل آن را جنگ اقتصادی دشمن می‌خوانند.

بر کسی پوشیده نیست که جنگ اقتصادی همواره بوده و هست و بارها رهبر معظم انقلاب با بصیرت و درایت عالمانه این مهم را به مردم و مسئولان دولت گوشزد کرده بودند و به همین دلیل چند سال مداوم موضوع اقتصاد مقاومتی را مطرح و انصافاً برای رفع مشکل نیز راهکارهای کارشناسی شایسته‌ای هم ارائه کردند.

اما نباید از این نکته غافل ماند که ریشه التهابات و نوسانات اخیر بازار کشور فقط جنگ اقتصادی خارجی نیست، بلکه برخی‌ها در داخل کشور عامدانه و علی‌رغم اطلاع از این موضوع ستون پنجم دشمن شده و با ایجاد بحران‌های اقتصادی درصدد فشار بر مردم و القای ناکارآمدی نظام هستند، و به خیال خام‌شان، تصور می‌کنند که می‌توانند به نظام ضربه بزنند؛ اما کور خواندند مردم با بصیرت، انقلابی و همیشه در صحنه ایران از تمامی طیف‌ها، احزاب، گروه‌های سیاسی و غیر سیاسی با وحدت و همدلی و با همیاری سه قوا این توطئه خبیثانه دشمنان قسم خورده انقلاب را در نطفه خفه و با عاملان آن چه در داخل و خارج به‌شدت برخورد خواهند کرد.

دشمنان قسم خورده ایران بدانند ایران اسلامی از نعمت رهبری عالمانه و با بصیرت برخوردار است و به اصل نظام اسلامی پایبند است و از این بحران اقتصادی نیز به راحتی عبور خواهند کرد و به جهانیان ثابت خواهد شد که ملت ایران زیر پرچم نائب امام‌ زمان(عج) اداره می‌شود و این توطئه‌ها و نقشه‌های شوم و پلید راه به جایی نخواهد برد.

تاریخ درج1397:04:11
کلمات کلیدی
بازدید180
گروهاخبار عمومي