منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 6 نفر
بازدید امروز: 438 نفر
بازدید دیروز: 531 نفر
تعداد کل بازدید: 901349 نفر

مشاهده شماره خبر6863

عنوانروابط عمومی معاونت غذا و دارو شیراز اعلام کرد: هفته نامه دانستنی های غذا و دارو شیراز با عنوان : مواد غذایی چگونه می توانند باعث بهبود روحیه و حال درونی شما شوند؟ منتشر شد
متن

مصرف مستمر مقادیر قابل توجه از میوه و سبزیجات، آجیل، دانه های خوراکی، غلات کامل (سبوس دار) ، حبوبات ،لبنیات کم چرب، گوشت بدون چربی و ماهی نقش مهمی در پیشگیری و بهبود علائم افسردگی و اضطراب خواهد داشت.

 

به گزارش ایفدانا - و به گزارش روابط عمومی معاونت غذاودارو شیراز: هفته نامه دانستنی های غذاودارو شیراز با عنوان :مواد غذایی چگونه می توانند باعث بهبود روحیه و حال درونی شما شوند؟ منتشرشد.

مهندس سلیمانی کارشناس صنایع غذایی معاونت غذا و دارو در این شماره از هفته نامه بیان کرده اند که :

مصرف مستمر مقادیر قابل توجه از میوه و سبزیجات، آجیل، دانه های خوراکی، غلات کامل (سبوس دار) ، حبوبات ، لبنیات کم چرب، گوشت بدون چربی و ماهی نقش مهمی در پیشگیری و بهبود علائم افسردگی و اضطراب خواهد داشت.

یک برنامه غذایی متعادل به معنای این است که  تمامی مواد مغذی مورد نیاز برای سلامت ( از جمله سلامت روحی)  برای بدن شما تامین خواهد شد. اگرچه تاثیر مثبت یک رژیم غذایی متعادل بمراتب بسیار بیش تر از تامین مواد مغذی می باشد .

تمامی مطالعاتی که ارتباط مستقیمی مابین برنامه غذایی و سلامت روحی را نشان می دهند، در واقع بیانگر ارتباط مابین سلامت روحی با الگوهای کامل و جامع تغذیه ای و نه تنها مصرف غذاها و مواد مغذی خاص و به صورت تکی و انفرادی  می باشند . این بدان معناست که در علم تغذیه هیچ غذای ویژه و شگفت انگیزی برای بهبود سلامت روحی وجود نداشته و مهم پیروی از یک برنامه غذایی متعادل و سلامت بخش می باشد.

برای مطالعه بیشتر این هفته نامه می توانید به لینک زیر مراجعه فرمائید.

http://fdo.sums.ac.ir/Guest/Research_Development/KnowFoodDrug.aspx

تاریخ درج1397:04:17
کلمات کلیدی
بازدید214
گروهاخبار عمومي