منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 7 نفر
بازدید امروز: 264 نفر
بازدید دیروز: 464 نفر
تعداد کل بازدید: 891294 نفر

مشاهده شماره خبر6868

عنوانمدیر نظارت و ارزیابی فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل و بازرسی ویژه معاونت غذا و دارو تأکید کرد: راه اندازی سلامتکده طب سنتی ضروری است
متن

مدیر نظارت و ارزیابی فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل و بازرسی ویژه معاونت غذا و دارو کرمانشاه: برای جلوگیری از تخلفات حوزه طب سنتی و حفظ سلامت، مردم ایجاد سلامتکده های طب سنتی زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی  ضروری به نظر می رسد.

 

به گزارش ایفدانا - به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو کرمانشاه: دکتر کیومرث رحیمی در جلسه ساماندهی مراکز طب سنتی و عطاریها که در روز چهارشنبه (20 تیرماه ) با حضور مدیران و کارشناسان معاونت درمان و معاونت غذا و دارو برگزار شد گفت: دغدغه ما در طب سنتی جلوگیری از تخلفات موجود در این صنف، از جمله دخالت در امور پزشکی و تجویزهای نابجا و نیز حفظ سلامت مردم است.

خانم دکتر جعفری متخصص طب سنتی افزود: متأسفانه شرایط و ضوابطی در ایجاد سلامتکده طب سنتی وجود دارد که تأسیس و راه اندازی آن را با مشکل مواجه می کند.

دکتر محمد رضا مروتی متخصص طب سنتی نیز در ادامه با اشاره با تخصصی بودن طب سنتی عنوان کرد: دو نوع دخالت در طب سنتی وجود دارد . یکی دخالت پزشکان در طب سنتی و دیگری دخالت غیر پزشک می باشد.

وی خاطرنشان ساخت: خوشبختانه انجمن علمی طب سنتی شاخه کرمانشاه تأسیس شده است که این مرکز تنها مرکز مجاز به آموزش طب سنتی است.

دکتر آزیتا شکوهی مدیر طب سنتی و مکمل معاونت درمان دانشگاه با اشاره به مشکلات برخوردهای قانونی در این صنف اظهار داشت: بهتر است در بازدیدها و بازرسی ها از مراکز طب سنتی کارشناسان معاونت درمان به همراه کارشناسان معاونت غذا و دارو و نیز نمایندگان دادگستری و نیروی انتظامی حضور داشته باشند.

تاریخ درج1397:04:20
کلمات کلیدی
بازدید181
گروهاخبار عمومي