منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 8 نفر
بازدید امروز: 508 نفر
بازدید دیروز: 464 نفر
تعداد کل بازدید: 891538 نفر

مشاهده شماره خبر6869

عنوانرئیس اداره تحقیق ، توسعه و آموزشهای مردمی معاونت غذا و دارو کرمانشاه: دریافت مشاور دارویی حق مسلم هر بیمار است
متن

 رئیس اداره تحقیق، توسعه و آموزشهای مردمی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه: ارائه مشاوره دارویی به بیماران در هنگام مراجعه به داروخانه از وظایف مسئولین فنی داروخانه ها است و بیماران باید از این حق خود استفاده کنند.

 

به گزارش ایفدانا - به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو کرمانشاه:  دکتر وریا رحیمی در جلسه آموزشی بانوان شاغل در اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه و نواحی 3 گانه که امروز سه شنبه نوزدهم تیرماه در مجتمع فرهنگی آموزشی تقوا برگزار شد گفت: پایبندی به جدول درمانی اثربخشی داروها را تضمین می کتد و این زمان بندی توسط پزشک داروساز در داروخانه و هنگام تحویل دارو باید به بیماران ارائه شود.

وی با بیان این مطلب که مردم باید نگرش خود را نسبت به مصرف دارو تغییر دهند گفت: مردم باید یاد بگیرند که هر کار را به متخصص مربوط به آن واگذار کنند. ما وقتی تلویزیون منزلمان خراب می شود برای تعمیر آن به بهترین تعمیرکار مراجعه می کنیم اما برای بدن خود که ارزشمندترین نعمتی است که خداوند به ما عطا کرده است به خود درمانی و توصیه افراد غیر متخصص متوسل می شویم.

دکتر وریا رحیمی با اشاره به تبلیغات گمراه کننده در ماهواره و شبکه های مجازی گفت: متأسفانه اغلب داروهایی که در ماهواره و شبکه های مجازی به عنوان لاغر کننده و چاق کننده تبلیغ می شوند از ترکیبات خطرناکی ساخته  شده اند که ضمن اینکه عوارض آنها در بدن باقی می ماند پس از مدتی وزن کاهش یافته دوباره برمیگردد. پس بهتر است که مردم به تبلیغات ماهواره ای و شبکه های مجازی توجه نکنند.

گفتنی است که جلسه با پرسش و پاسخ در زمینه تجویز و مصرف منطقی دارو پایان یافت./.

تاریخ درج1397:04:20
کلمات کلیدی
بازدید158
گروهاخبار عمومي