منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 12 نفر
بازدید امروز: 200 نفر
بازدید دیروز: 541 نفر
تعداد کل بازدید: 901652 نفر

مشاهده شماره خبر6874

عنوانمعاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد: مسئولین فنی واحدهای تولیدی با نحوه ثبت نام و استفاده از سامانه TTAC آشنا شدند.
متن

با هدف آشنایی مسئولین فنی واحد های تولیدی با نحوه ثبت نام و استفاده از سامانه TTAC، کارگاه آموزشی یک روزه در معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار شد.

 

به گزارش ایفدانا به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو شهرکرد، مهندس داوودی ریاست اداره نظارت بر مواد غذایی استان گفت: به منظور آشنایی هر چه بیشتر مسئولین فنی واحدهای تولیدی و مدیران این واحدها با نحوه استفاده از سامانه TTAC، کارگاه آموزشی یک روزه ای در سالن اجتماعات معاونت غذا و دارو برگزار شد. در این کارگاه از سرکار خانم مهندس بحرینی از کارشناسان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اصفهان دعوت به عمل آمد تا محیط کاری این سامانه را برای مسئولین فنی تشریح کند. داوودی ادامه داد: خانم مهندس بحرینی کلیه مراحل اجرایی استفاده از سامانه TTAC از جمله : نحوه ثبت نام در سامانه و دریافت کد کاربری و گذر واژه، نحوه ثبت نام و مدارک مورد نیاز برای صدور پروانه بهداشتی ساخت، نحوه صدور پروانه بهداشتی ساخت، نحوه اختصاص شماره پروانه بهداشتی ، تمدید پروانه بهداشتی و ... را به حاضرین آموزش داده و در جهت یادگیری هر چه بهتر، با استفاده از مدارک یکی از مسئولین فنی حاضر در جلسه روند ثبت نام در سامانه و ادامه مراحل ثبت نام تا دریافت کد رهگیری را بصورت عملی توضیح داد. مهندس داوودی در پایان تصریح کرد: با توجه به اجرایی شدن ثبت درخواست ها و صدور پروانه های بهداشتی در پرتال سازمان غذا و دارو، کلیه اقدامات مربوط به صدور، اصلاح و تمدید پروانه بهداشتی ساخت فرآورده های خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی و همچنین شناسه های نظارت صرفا در قالب همین پرتال انجام خواهد شد.

 
 
  •  
تاریخ درج1397:04:23
کلمات کلیدی
بازدید199
گروهاخبار عمومي