منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 5 نفر
بازدید امروز: 455 نفر
بازدید دیروز: 243 نفر
تعداد کل بازدید: 900372 نفر

مشاهده شماره خبر6875

عنوانمعاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی البرز خط تولید آمپول نروبیون به بهره‌برداری رسید.
متن

خط تولید آمپول نروبیون با حضور دکتر اصغری  به بهره‌برداری رسید.

 

به گزارش ایفدانا -  و به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دار و البرز:

 با حضور رئیس سازمان غذا و دارو خط تولید آمپول نروبیون افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

این دارو دریکی از کارخانه‌های داروسازی در واقع در شهرک صنعتی کرج ساخته‌شده و مورد آزمایش قرارگرفته است.

گفتنی است، سفر یک‌روزه رئیس سازمان غذا و دارو کشور به استان البرز با همراهی دکتر جبارنیا - معاون غذا و دارو البرز-  بازدید از سایر کارخانه‌جات داروسازی استان را نیز به همراه داشت.

دکترغلامرضا اصغری  در آیین رونمایی از آمپول نوروبیون که دریکی از کارخانه‌های تولید دارو استان البرز انجام شد، گفت: با توجه به تحریم‌ها و شرایط حاکم در کشور بیش‌ازپیش نیازمند توجه و تلاش صاحبان علم در حوزه‌های مختلف هستیم تا بتوانیم به استقلال و خودباوری دست پیدا کنیم.

وی افزود: نباید نگاه به غیر داشته باشیم اگر به توان خود متکی شویم و به استقلال برسیم قطعاً موفقیت روز از افزون در انتظار ما خواهد بود، ما موظف هستیم از توانمندی نیروهای داخلی استفاده کرده و تکنولوژی خود را به‌روز کنیم.

معاون وزیر بهداشت بیان کرد: بسیاری از تولیدات دارو برای کشور افتخارآفرین است و امیدوار هستیم تولیدات موفق‌تری در حوزه صنایع دارویی کشور شامل حال ما شود.

اصغری یادآور شد: سعی داریم در سازمان غذا و دارو از تمام تولیدات دارویی حمایت کنیم تا به ثبات در سیاست‌گذاری‌های تولید دست پیدا کرده و در راستای حفظ سلامت مردم به نتیجه برسیم.

وی تأکید کرد: بانک مرکزی سه و نیم میلیارد دلار ارز برای تأمین موارد اولیه تولیدات دارو در نظر گرفته است و سعی داریم با بهره‌گیری از این امکانات به توسعه صنعت دارو دست پیدا کنیم.

رئیس سازمان غذا و دارو کشور با اشاره به اینکه توان تولید دارو بیش از مصرف کشور را نیز داریم، گفت: بزرگ‌ترین مشکلی که در حال حاضر پیش رو ما قرار دارد عدم پخش نقدینگی در کشور است البته سعی داریم سهم سازمان غذا و دارو که دو میلیارد دلار است را محقق کنیم.

اصغری در پایان ضمن اشاره به اهمیت شعار سال و لزوم تلاش در راستای تحقق آن، خاطرنشان کرد: با تولیدات باکیفیت خواهیم توانست علاوه بر رضایت‌مندی مردم به توسعه صنعت دارو در کشور نیز کمک کنیم.

 
تاریخ درج1397:04:23
کلمات کلیدی
بازدید175
گروهاخبار عمومي