منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 8 نفر
بازدید امروز: 574 نفر
بازدید دیروز: 541 نفر
تعداد کل بازدید: 902026 نفر

مشاهده شماره خبر6876

عنواندر کارگاه آموزشی صنف آرایشگران و سالن های زیبایی بانوان جوانرود عنوان شد: استفاده از مواد آرایشی ارزان برای سود بیشتر!
متن

کارشناس نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه: آرایشگران نباید به خاطر سود بیشتر از مواد آرایشی و بهداشتی قاچاق و تقلبی استفاده کنند.

 

به گزارش ایفدانا - به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو کرمانشاه: مهندس لاله مظفری در کارگاه آموزشی برچسب اصالت و سلامت کالا که در روز یکشنبه بیست وسوم تیرماه با حضور متصدیان صنف آرایشگری و سالن های زیبایی بانوان که در مرکز بهداشت و درمان شهرستان جوانرود برگزار شد گفت:  استفاده از کالای تقلبی و قاچاق  ممکن است به خاطر ارزان بودن آن سود بیشتری را نصیب آرایشگر کند اما در عوض سلامت مشتریان را به خطر انداخته و علاوه بر عواقب قانونی باعث می شود به مرور زمان از شمار مشتریان بکاهد.

وی خطاب به متصدیان آرایشگاههای بانوان افزود: هیچ کالای سلامت محوری را صرفاً‌ به خاطر ارزان بودن آن نخرید. برخی از کالاهایی که در کنار خیابان ارزان تر از جاهای فروخته می شود یا به صورت قاچاق وارد کشور شده و یا به صورت غیرقانونی و در کارگاههای زیر زمینی تولید شده است.

مهندس مظفری گفت: هرگاه بخواهیم کالاهای ایرانی خریداری کنیم باید به سیب سلامت و شناسه بهداشتی ساخت و در صورت خرید کالای سلامت محور خارجی باید به برچسب اصالت و سلامت دقت کنیم .

در پایان کارگاه از آرایشگران برتر در زمینه حفظ  سلامت مشتریان تقدیر به عمل آمد.

تاریخ درج1397:04:24
کلمات کلیدی
بازدید203
گروهاخبار عمومي