منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 5 نفر
بازدید امروز: 426 نفر
بازدید دیروز: 295 نفر
تعداد کل بازدید: 899266 نفر

مشاهده شماره خبر6882

عنوانمعاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایران : ابلاغ حکم سرپرست اداره مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور معاونت غذا و دارو دانشگاه ایران
متن

دکتر علیرضا حبیبی به عنوان سرپرست اداره مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایران منصوب شد.

 

به گزارش ایفدانا - Ifdana به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایران :  ضمن اهدا لوح از زحمات دکتر " علیرضا حبیبی  " مدیر سابق اداره نظارت بر مواد غذایی آشامیدنی آرایشی و بهداشتی تقدیر بعمل آمد و  به موجب حکمی از سوی دکتر ولایی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایران وی بعنوان سرپرست اداره مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایران منصوب شد.

بنابر اعلام روابط عمومی معاونت غذا و دارو ، در حکم دکتر علیرضا حبیبی آمده است:

جناب آقای دکتر علیرضا حبیبی

باسلام و احترام؛

نظر به مراتب تعهد و تجربیات جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان " سرپرست اداره مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور " معاونت غذا و دارو منصوب میشوید.

امید است است باتکیه بر سوابق خویش نسبت به مبارزه همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز و با همکاری سایر مدیران اهتمام ورزید. از خداوند منان در انجام وظایف محوله با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت برای جنابعالی آرزوی توفیق دارم .

 
تاریخ درج1397:04:25
کلمات کلیدی
بازدید187
گروهاخبار عمومي