منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 4 نفر
بازدید امروز: 170 نفر
بازدید دیروز: 463 نفر
تعداد کل بازدید: 900550 نفر

مشاهده شماره خبر6885

عنوانروابط عمومی معاونت غذا و دارو شیراز اعلام کرد: افتتاح دو داروخانه دوستدار سالمند دیگر در شهر شیراز
متن

معاونت غذا ودارو دانشگاه علوم پزشکی شیراز تصمیم به توسعه داروخانه های دوستدار سالمند خود نموده و در این راستا دو داروخانه دیگر ( داروخانه دکتر اکبری و داروخانه شبانه روزی درمانگاه گویم) به جمع داروخانه های دوستدار سالمند شیراز پیوستند.

 

به گزارش ایفدانا - و به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو شیراز:

برنامه‌ریزی برای سالمندان جزو مهم ترین سیاست‌گذاری‌های سلامت است. با توجه به وجود مشکلات جسمی و روحی فراوان در سالمندان، باید به اقدامات کاهنده این مشکلات توجه ویژه شود. روزبه‌روز تعداد افراد مراجعه‌کننده به داروخانه‌ها در حال افزایش است.

با توجه به افزایش روزافزون جمعیت سالمندی کشور ایران و متعاقب آن افزایش نیاز به دارو و مراجعه بیشتر افراد سالمند به داروخانه‌ها، و همچنین از آنجائیکه بطور معمول سالمندان از یک تا چند بیماری رنج می برند و برای هر بیماری، داروهای مختلفی نیز تجویز می شود؛ تداخل دارویی برای این سالمندان می تواند مشکلات جدی تری را ایجاد کند

لذا معاونت غذاودارو دانشگاه علوم پزشکی شیراز تصمیم به توسعه داروخانه های دوستدار سالمند خود نموده و در این راستا دو داروخانه ( داروخانه دکتر اکبری و داروخانه شبانه روزی درمانگاه گویم) به جمع داروخانه های دوستدار سالمند شیراز پیوستند.

صبح روز چهارشنبه 27/ تیرماه طي بازديد مشتركي با حضور دكتر همتي معاون بهداشتي دانشگاه ، جناب دكتر كشفي مدير گروه سلامت سالمندان، خانم دكتردرويش مسئول سلامت سالمندان ، دکتر قائمی نیا مدیر تحقیق و توسعه ، دكتر سليمي رئیس اداره نظارت بر داروخانه ها و خانم مهندس كمال زاده مسئول روابط عمومی غذاودارو از 2 داروخانه دوستدار سالمند كه اخيراً پروانه فعاليت دوساله نيز دريافت نموده اند بازديد كامل به عمل آمد و تيم بازديد كننده معاونت بهداشتي با فعاليت هاي با ارزش علمي و اطلاع رساني داروخانه هاي دكتر اكبري و داروخانه درمانگاه گويم از نزديك آشنا شدند.

تاریخ درج1397:04:28
کلمات کلیدی
بازدید203
گروهاخبار عمومي