منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 11 نفر
بازدید امروز: 547 نفر
بازدید دیروز: 541 نفر
تعداد کل بازدید: 901999 نفر

مشاهده شماره خبر6909

عنوانسخنگوی سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت: وضعیت مناسب صنعت دارو نسبت به بسیاری از حوزه های اقتصادی
متن

سخنگوی سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت گفت: همه اهالی این صنعت مشکلات تامین دارو و صنعت داروسازی و در عین حال نقاط قوت و مثبت این صنعت را می دانند، در واقع صنعت دارو نسبت به بسیاری از حوزه های اقتصادی، وضعیت مناسب تری دارد.

 

برنامه «گفت و گوی علمی» رادیو گفت و گو با موضوع دارو، داروسازی و مشکلات پیرامون آن و با حضور دکتر کیانوش جهان پور سخنگوی سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روانه آنتن شد.

کیانوش جهان پور در آغاز با بیان اینکه جایگاه امروز صنعت داروسازی از گذرگاه رنج ها و تلاش ها و گذراندن روزهای سخت به دست آمده است، گفت: در چهل سال بعد از انقلاب تبلور و تجلی اصلی تاریخ صنعت داروسازی کشور به عنوان صنعت ملی است و این موضوع از گذر روزهای سخت به وجود آمده است و در روزهای راحت عموما با رشد و خلاقیت همراه نبوده است.

وی افزود: امروز صنعت داروسازی قطعا دچار آسیب هایی است و این موضوع را وقتی وضعیت موجود را با وضعیت مطلوب مقایسه می کنیم نمایان می شود. آسیب های امروز در تمام زنجیره تامین دارو وجود دارند که هر کدام علل و عوامل خاص خود را دارند.

سخنگوی سازمان غذا و دارو تصریح کرد: وضعیت صنعت دارو و داروسازی کشور نه به گونه ای است که بگوییم خوب نیست و نه به گونه ای است که در نقطه حداکثر توانایی ها و ظرفیت های کشور قرار داریم.

وی اظهار کرد: همه اهالی این صنعت مشکلات تامین دارو و صنعت داروسازی را می دانند و در عین حال نقاط قوت و مثبت و همچنین ارزش هایی که در این صنعت متجلی شده است را نیز می دانند و در واقع صنعت دارو نسبت به بسیاری از حوزه های اقتصادی، وضعیت مناسب تری دارد.

تاریخ درج1397:05:11
کلمات کلیدی
بازدید211
گروهاخبار عمومي