منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 6 نفر
بازدید امروز: 577 نفر
بازدید دیروز: 541 نفر
تعداد کل بازدید: 902029 نفر

مشاهده شماره خبر692

عنوانوزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي: جايگاه دانشگاه علوم پزشكي ايران در نظام آموزش پزشكي كشور نمايان است
متن

وزير بهداشت گفت: نقش و جايگاه دانشگاه علوم پزشكي ايران در نظام آموزش پزشكي كشور نمايان و تاثير گذار است.

به گزارش خبرنگار وب دا؛ دكتر سید حسن هاشمي در مراسم تكريم و معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشكي ايران با تأكيد بر اينكه دانشگاه محل كسب علم و دانش و پژوهش است، بيان كرد: امید است دكتر ميراسماعيل با مديريت صحيح و سامان دادن به دانشگاه علوم پزشكي ايران و تلاش مضاعف چشم انداز بهتري در آينده از دانشگاه علوم پزشكي ايران ارائه دهد.

وزير بهداشت افزود: دانشجويان بايد از فرصت ها استفاده كرده و به نحو شايسته براي ارتقای خود و دانشگاه تلاش كنند.

دكتر هاشمي بيان كرد: امروز نوبت ساختن دانشگاه علوم پزشكي ايران است، دانشگاهي كه حضورش در گذشته و در حال حاضر مشخص و نمايان است.

 

دانشگاه را هزینه هیچ چیز غیر از خودش نکنید

 

وزير بهداشت در ادامه گفت: مهمترين مسئله در امر مديريت داشتن صداقت، راستي و درستي در كنار برنامه هاست، بنابراین دانشگاه را هزينه هيچ چيزي غير از خودش نكنيد.

دكتر هاشمي در ادامه افزود: دانشگاه علوم پزشكي ايران جز اولويت هاي اوليه برنامه هاي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي است، كه با هماهنگي هاي لازم به مسائل و مشكلات اين دانشگاه رسيدگي خواهد شد.

بنا بر این گزارش رئيس دانشگاه علوم پزشكي ايران، دكتر مير اسماعيل نیز در اين مراسم گفت: اميدواريم بتوانيم با همكاري اعضای هيئت علمي، اساتيد و مديران اهداف مورد نظر را به تحقق برسانيم.

وی با قدردانی از اعتماد وزیر بهداشت به خود و تشکر از زحمات دکتر اعتمادیان رییس سابق دانشگاه علوم پزشکی ایران، بیان داشت: امیدواریم با همکاری و همراهی مجموعۀ استادان، اعضای هیات علمی و مدیران دانشگاه علوم پزشکی ایران آینده این دانشگاه را طوری بسازیم که هیچ زلزله ای هم نتواند در آینده این دانشگاه بزرگ را ویران کند.

گفتني است در اين مراسم كه در سالن همايش هاي رازي دانشگاه علوم پزشكي ايران برگزار شد، دكتر فرهادي رئيس جمعيت هلال احمر، دكتر پيوندي رئيس دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي، دكتر جعفريان رئيس دانشگاه علوم پزشكي تهران، معاونین وزارت بهداشت و قائم مقام وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي در امور دانشگاه ها حضور داشتند.

تاریخ درج1392:09:25
کلمات کلیدیدانشگاه ايران
بازدید860
گروهاخبار عمومي