منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 5 نفر
بازدید امروز: 77 نفر
بازدید دیروز: 432 نفر
تعداد کل بازدید: 907633 نفر

مشاهده شماره خبر6924

عنوانکشف و ضبط بیست و یک قلم داروی تاریخ مصرف گذشته قاچاق و غیرمجاز در زاهدان
متن

بازرسان واحد پیشگیری و مبارزه با قاچاق اقلام سلامت محور معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در جریان انجام بازدید و بازرسی از عطاری های شهر زاهدان موفق به کشف و ضبط بیست و یک قلم داروی تاریخ مصرف گذشته قاچاق و غیرمجاز شدند.

 

به گزارش ایفدانا - Ifdana- به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو زاهدان- بازرسان واحد پیشگیری و مبارزه با قاچاق اقلام سلامت محور معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در جریان انجام بازدید و بازرسی از عطاری های شهر زاهدان موفق به کشف و ضبط بیست و یک قلم داروی تاریخ مصرف گذشته قاچاق و غیرمجاز شدند.

احمد غلامی، مسئول واحد پیشگیری و مبارزه با قاچاق اقلام سلامت محور معاونت غذا و دارو افزود: این اقلام شامل انواع قرص، پودر، کپسول و شربت با ارزش ریالی بیش از بیست و چهار میلیون ریال می باشند.

وی با اشاره به معدوم سازی اقلام دارویی مکشوفه پس از طی مراحل قانونی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 240 مورد بازدید و بازرسی از عطاری ها، مراکز عرضه لوازم آرایشی و بهداشتی و داروخانه ها، فروشگاه های تجهیزات و ملزومات مصرفی پزشکی شهر زاهدان بعمل آمده است و پرونده 4 واحد صنفی متخلف نیز به تعزیرات حکومتی استان ارجاع گردیده است.

 

تاریخ درج1397:05:17
کلمات کلیدی
بازدید185
گروهاخبار عمومي