منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 5 نفر
بازدید امروز: 33 نفر
بازدید دیروز: 531 نفر
تعداد کل بازدید: 900944 نفر

مشاهده شماره خبر6938

عنواندر حضور وزیر بهداشت کسب عنوان «معاونت منتخب» در اجرای برنامه عملیاتی مشترک غذا و دارو دانشگاه‌های علوم پزشکی سطح 3 سراسر کشور توسط معاونت غذا و داروی آبادان.
متن

در همایش سراسری معاونان غذا و داروی دانشگاههای سراسر کشور و با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از معاون غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی آبادان تقدیر به عمل آمد.

 

به گزارش ایفدانا - Ifdana به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو از آبادان، ظهر امروز درهمایش سراسری معاونان غذا و داروی دانشگاههای سراسر کشور با حضور دکتر سید حسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دکتر غلام‌رضا اصغری ، معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو کشور از دکتر هدی مجیری، معاون غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی آبادان تقدیر به عمل آمد.

این گزارش حاکی است در متن تقدیرنامه یادشده آمده است:« با عنایت به عملکرد ارزنده آن معاونت در خصوص اجرای برنامه عملیاتی مشترک غذا و دارو درسه ماهه‌ی اول سال جاری در بین معاونت‌های غذا و دارو سطح سه عنوان معاونت منتخب را کسب نموده‌اید لذا بدین‌وسیله از زحمات جنابعالی وهمکاران محترمتان تشکر و قدردانی می‌گردد. »

در بخش دیگری از این تقدیرنامه قیدشده است:«توفیق روزافزون برای جنابعالی وتمامی تلاشگران عرصه‌ی سلامت را از درگاه خداوند سبحان آرزومندم. »

در این خصوص معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان ضمن تبریک این موفقیت به همه مدیران ،تیم عملیاتی و پرسنل این معاونت و تشکر از زحمات بی‌شائبه آنها، آرزوی تداوم پیشرفت روزافزون و موفقیت نمودند.http://ifdana.fda.gov.ir/content/19396

تاریخ درج1397:05:25
کلمات کلیدی
بازدید187
گروهاخبار عمومي