منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 7 نفر
بازدید امروز: 457 نفر
بازدید دیروز: 464 نفر
تعداد کل بازدید: 891487 نفر

مشاهده شماره خبر6952

عنوانمهندس مهدیزاده گفت: مشکل دارویی خاصی نداریم/ اخبار فضای مجازی واقعیت ندارد
متن

هندس مهدیزاده معاون مدیر کل دفتر برنامه ریزی، بودجه و مدیریت عملکرد سازمان غذا و دارو در جلسه ارزیابی عملکرد معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان آذربایجان غربی که با حضور نمایندگانی از سازمان غذا و دارو پنجم شهریور ماه سال جاری در سالن شورای این معاونت برگزار شد؛ گفت:

 

به گزارش ایفدانا - Ifdana از روابط عمومی معاونت غذا و داروی ارومیه؛

مهندس مهدیزاده معاون مدیر کل دفتر برنامه ریزی، بودجه و مدیریت عملکرد سازمان غذا و دارو در جلسه ارزیابی عملکرد معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان آذربایجان غربی که با حضور نمایندگانی از سازمان غذا و دارو پنجم شهریور ماه سال جاری در سالن شورای این معاونت برگزار شد؛ گفت: سلامت و رفاه مردم اولویت اول سازمان غذا و دارو است؛ همه مسئولین سازمان غذا و دارو در زنجیره تامین دارو بسیج شده اند تا اعتبارات و ارز مورد نیاز تامین و تخصیص یابد تا دارو و ملزومات مورد نیاز شهروندان در اسرع وقت تامین گردد.

وی در ادامه سخنان خود به برخی پیام های منتشره در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: اخبار منتشره در فضای مجازی در زمینه کمبود دارو که باعث تشویش اذهان عمومی می شود، واقعیت نداشته و در خصوص تامین دارو مشکل خاصی نداریم.

مهندس مهدیزاده گفت: با تلاش همه مسئولین و اهتمام جمعی، همچون دوران جنگ تحمیلی این مرحله اقتصادی را نیز با سربلندی پشت سر خواهیم گذاشت.

معاون مدیر کل دفتر برنامه ریزی، بودجه و مدیریت عملکرد سازمان غذا و دارو در این جلسه از اقدامات دانشگاه علوم پزشکی ارومیه و معاونت غذا و دارو در جهت پرداخت کلیه مطالبات شرکت های پخش دارویی در استان آذربایجان غربی تشکر و آن را اقدامی مثال زدنی در کل کشور یاد کرد.

معاون مدیر کل دفتر برنامه ریزی، بودجه و مدیریت عملکرد سازمان غذا و دارو  در ادامه به اهمیت مدیریت مالی در معاونت های سراسر کشور اشاره کرد و گفت: بودجه ها در سازمان غذا و دارو بر اساس شرح وظیفه اعلامی و اهداف سازمان تخصیص می‌گردد تا اثر بخشی خوبی داشته باشند.

مهندس مهدیزاده در ادامه به یکی دیگر از اقدامات ارزنده معاونت غذا و داروی ارومیه در زمینه مدیریت مالی و خریدهای راهبردی دارو و ملزومات مصرفی و کنترل داروهای پر هزینه اشاره کرد و گفت: نیازمند مدیریت هزینه‌های القایی در مدیریت دارو به ویژه داروهای پرمصرف هستیم که این موضوع باید بیشتر کنترل شود.

وی در ادامه به برخی مشکلات موجود در حوزه دارو اشاره کرد و گفت: دارو سرمایه است و سود نیست.

وی در ادامه به یکی دیگر از دغدغه های سازمان غذا و دارو در زمینه یکسان سازی شاخص های ارزیابی عملکرد اشاره کرد و گفت: با توجه به اسناد بالا دستی و تکالیف ابلاغی سعی در ساماندهی و کاهش این شاخص ها هستیم.

 

تاریخ درج1397:06:06
کلمات کلیدی
بازدید215
گروهاخبار عمومي