منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 7 نفر
بازدید امروز: 126 نفر
بازدید دیروز: 313 نفر
تعداد کل بازدید: 897583 نفر

مشاهده شماره خبر6953

عنوان‍ رییس سازمان غذا و دارو؛ نادیده گرفتن توفیقات و بزرگنمایی آسیب‌ها و معضلات، عادت شده است
متن

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با انتقاد از نادیده گرفتن پیشرفت ها و دستاوردها در تریبون های مختلف، گفت: متاسفانه فضایی در کشور شکل گرفته که حجم عظیم توفیقات ملت نادیده گرفته می شود، درحالیکه پیاپی از آسیب ها، معضلات و مشکلات سخن گفته می شود و چندین برابر بزرگنمایی می شود ، در حالیکه این همه واقعیت، بلکه حتی بخشی از آن هم نیست.

 
به گزارش ایفدانا دکتر غلامرضا اصغری، معاون وزیر بهداشت و رییس سازمان غذا و دارو در آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی صنعت سلامت محور که شامگاه سه شنبه در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، گفت: صنعت سلامت محور، منابع انسانی و ظرفیت های تولید، تحقیق و توسعه در کشور در خلال دهه های اخیر رشد چشمگیری داشته است و بدون اغراق، صنعت، بویژه صنایع تولیدی کالاهای سلامت محور توسعه چشمگیری پیدا کرده اند و به آخرین دستاوردهای علمی و فناوری های روز مجهز هستند، مدرنترین خطوط تولید و برترین آزمایشگاه‌های کنترل کیفیت در صنایع کشور بکار گرفته شده و همه این پیشرفت ها را هم این ملت برغم همه مشکلات فراروی کشور در مناسبات بین المللی  و تهدیدها و تحریم ها رقم زده اند و قطعا فرزندان این ملت این مسیر را با سرعت بیشتر و کیفیت بالاتری تداوم خواهند بخشید.
 
وی در ادامه با انتقاد از نادیده گرفتن پیشرفتها و دستاوردها در تریبون های مختلف افزود: متاسفانه فضایی در کشور شکل گرفته که حجم عظیم توفیقات ملت نادیده گرفته می شود، درحالیکه پیاپی از آسیب ها، معضلات و مشکلات سخن گفته می شود و چندین برابر بزرگنمایی می شود ، در حالیکه این همه واقعیت، بلکه حتی بخشی از آن هم نیست.
 
رییس سازمان غذا و دارو ضمن تقدیر از انجمن آموزش بهداشت و ارتقای سلامت به علت برگزاری و تداوم این جشنواره ملی، اظهار کرد: رویکرد سلامت محور به صنعت و ارتقای سلامت محصولات و خدمات و ارتقاء مستمر کیفیت از ضروریات امروز صنعت کشور و پیش زمینه حضور موثری و گسترده در بازارهای بین المللی است .
 
معاون وزیر بهداشت همچنین اظهار امیدواری کرد با ادامه این جشنواره و ممیزی مداوم و ایجاد رقابت مثبت با محوریت موضوع سلامت، شاهد نهادینه شدن، تعمیق و توسعه فرهنگ صنعت سلامت محور در کشور باشیم .
 
به گزارش ایفدانا، جشنواره دوم صنعت سلامت محور به همت انجمن آموزش بهداشت و ارتقای سلامت و سازمان غذا و دارو و با حمایت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت ورزش و جوانان، وزارت جهاد کشاورزی و ... در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد و در پایان این مراسم از شرکتها و صنایع برتر در این حوزه با حضور رییس سازمان غذا و دارو تقدیر بعمل آمد.
تاریخ درج1397:06:07
کلمات کلیدی
بازدید211
گروهاخبار عمومي