منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 5 نفر
بازدید امروز: 226 نفر
بازدید دیروز: 531 نفر
تعداد کل بازدید: 901137 نفر

مشاهده شماره خبر6959

عنوانمعاون غذا و دارو اراک اعلام کرد: هچگونه کمبود انسولین در استان مرکزی وجود ندارد
متن

دکتر دلاور: انواع ویالهای انسولین تولید داخل به اندازه کافی در داروخانه ها و شرکتهای پخش دارو موجود بوده و دچار هیچگونه کمبود نیستند.

 

به گزارش ایفدانا - Ifdana،عاون غذا و دارو اراک؛به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک ،دکتر مصطفی دلاور معاون غذا و دارو اراک بیان کرد: انواع ویالهای انسولین تولید داخل به اندازه کافی در داروخانه ها و شرکتهای پخش دارو استان مرکزی موجود بوده و دچار هیچگونه کمبود نیستند.


دکتر دلاور بیان کرد: تنها برخی از انواع وارداتی انسولین قلمی که مدت کوتاهی است وارد بازار داروئی کشور شده است بدلیل برخی مشکلات در تعدادی از داروها دچار کمبود شده، لیکن تعداد زیادی ازداروخانه های شبانه روزی این نوع انسولین را هم در حال حاضر عرضه می کنند هر چند که درمان بیماری با داروی انسولین است و از این نوع قلم انسولین فقط شیوه استفاده آن متفاوت است.


دکتر دلاورتشریح کرد: ضمناً نوع قلمی داروی انسولین با ویال آن طبق نظر پزشک معالج قابل جایگزینی میباشد و در درمان بیماران دیابتی با توجه به عرضه کافی ویالهای انسولین با مشکلی مواجهه نخواهد شد و بیماران عزیز هیچگونه نگران از این بابت نداشته باشند.


معاون غذا و دارو ادامه داد: معاونت غذاو دارو دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی کمبودهای دارویی سطح استان را روزانه رصد نموده و ضمن مدیریت توزیع دارو مراتب را به سازمان غذا و دارو منعکس می نماید .با پیگیری های انجام شده انشا ا.. در آینده نزدیک برخی داروهای که به صورت مقطعی دچار کمبود شده اند نیز رفع خواهد شد.

انتهای پیام/

رسول غفاری

تاریخ درج1397:06:11
کلمات کلیدی
بازدید254
گروهاخبار عمومي