منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 10 نفر
بازدید امروز: 325 نفر
بازدید دیروز: 464 نفر
تعداد کل بازدید: 891355 نفر

مشاهده شماره خبر6976

عنوانرئیس سازمان غذا و دارو عنوان کرد: استان‌های مرزی ظرفیتی ارزشمند برای گذر از تحریم ها
متن

معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و داروی کشور استفاده از ظرفیت استان های مرزی و افزایش میزان تبادلات از این طریق را بهترین راه برای گذر از تحریم ها عنوان کرد.

 
 
دکتر غلامرضا اصغری پیش از ظهر چهارشنبه در چهاردهمین اجلاس مدیران نظارت بر مواد غذایی کشور در ارومیه با بیان اینکه استان های مرزی ظرفیتی برای گذر از تحریم ها و مشکلات ناشی از آن به شمار می روند افزود: در شرایط اقتصادی کشور و افزایش تحریم ها می توان از ظرفیت استان های مرزی برای واردات دارو و بویژه مواد غذایی بهره برد که آذربایجان غربی به دلیل هم مرزی با سه کشور خارجی می تواند پیشتاز این عرصه باشد. 
 
وی تاکید کرد: در این راستا مسئولین دانشگاه علوم پزشکی، غذا و دارو و سایر مسئولین حوزه بهداشت برای نظارت بر واردات محصولات غذایی و دارویی خارجی از مرز نظارت بیشتری داشته و زمینه افزایش میزان تبادلات را فراهم کنند. 
 
به گزارش ایفدانا، دکتر اصغری در ادامه با بیان اینکه طبیعتا در نیمه دوم سال به دلیل تشدید تحریم ها، شرایط اقتصادی سخت و دشوار خواهد شد، عنوان کرد: تحریم ها در راستای جنگ اقتصادی دشمنان نظام علیه کشورمان ایجاد شده و شرایط سختی ایجاد کرده که همه مسئولین باید با همت مضاعف خود برای عبور از این موقعیت تلاش کنند . 
 
دکتر اصغری عنوان کرد: تحریم ها با هدف افزایش زحمت مردم و ایجاد بی اعتمادی و نارضایتی از نظام و حاکمیت صورت می گیرد تا مسئولان را به تن دادن برای مذاکراتی باب میل غرب سوق دهند که تلاش مضاعف مسوولین و لزوم هوشیاری مردم در این خصوص را طلب می کند. 
 
رئیس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه در زمینه تامین داروی مورد نیاز، با توجه به تحریم فعالیت هایی از ماه های گذشته آغاز شده است گفت: به مردم اطمینان می دهیم مشکل جدی دارویی نداشته باشند، چرا که در بحث تولید دارو و اقلام پزشکی و ورود موارد ضروری کارهای خوبی در کشور آغاز شده است. 
 
گفتنی است اجلاس مدیران نظارت بر مواد غذایی کشور از امروز به مدت دو روز در ارومیه در حال برگزاری است.
 
 
  • http://ifdana.fda.gov.ir/content/19700
تاریخ درج1397:06:21
کلمات کلیدی
بازدید270
گروهاخبار عمومي