منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 7 نفر
بازدید امروز: 467 نفر
بازدید دیروز: 531 نفر
تعداد کل بازدید: 901378 نفر

مشاهده شماره خبر698

عنوانرییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی: امیدواریم تا پایان سال به ساختار مورد نظر در روابط عمومی های دانشگاه های علوم پزشکی برسیم
متن

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: امیدواریم تا پایان سال به ساختار مورد نظر در روابط عمومی های دانشگاه های علوم پزشکی برسیم.

 

به گزارش خبرنگار وب­دا دکتر عباس زارع نژاد در نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه های علوم پزشکی، معاونت ها، موسسات و سازمان های تابعه وزارت بهداشت اظهار داشت: روابط عمومی دانشگاه ها نیازمند توجه بیشتر و توسعه همه جانبه هستند که امیدوارم در دولت جدید بتوانیم با همکاری حوزه های ذیربط و تا پایان سال به ساختار پیشنهادی که بتواند ماموریت های مورد انتظار را انجام دهد برسیم.

وی افزود: پیش از این روابط عمومی ها چشم، گوش و زبان دستگاه ها معرفی می شدند ولی امروزه گفته می شود روابط عمومی چشم، گوش، زبان و قلب سازمان است.

وی ادامه داد: بنابراین نادیده گرفتن روابط عمومی یعنی نادیده گرفتن حجم وسیعی از مخاطبان و اهمیت ندادن به پاسخگویی و به تعبیری عدم اعتقاد به کارگروهی و جمعی.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی اظهار داشت: خوشبختانه در دولت یازدهم و به ویژه در وزارت بهداشت و با نگاه ویژه شخص وزیر بهداشت به مقوله روابط عمومی به عنوان یک نهاد ارتباطی و تاثیرگذار در موفقیت وزارتخانه نگریسته می شود و امیدواریم بتوانیم روابط عمومی را به جایگاه راهبردی و زیربنایی مورد انتظار برسانیم.

دکتر زارع نژاد افزود: روابط عمومی مجموعه ای است با فعالیت های خطیر، وسیع و شبانه روزی که اگر زنده و پویا نباشد فعالیت ها به طور کامل موفق و اثربخش نخواهد بود.

وی بیان داشت: البته در وزارت بهداشت روابط عمومی یک مسئولیت مهم دیگری هم دارد و آنهم وظیفه فرهنگسازی با هدف ارتقای سواد سلامت جامعه است که نقش این مجموعه را در حوزه سلامت پررنگ تر می کند.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی گفت: حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی تقریبا در همه دوره ها به عنوان یکی از ساختارهای اصلی وزارتخانه وظیفه اجرای سیاست های اطلاع رسانی را عهده دار بوده و تقریباً همه دولت ها با رویکرد مختلف برای جایگاه روابط عمومی اهمیت قائل بوده اند.

تاریخ درج1392:09:26
کلمات کلیدیروابط عمومي
بازدید1130
گروهاخبار عمومي