منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 7 نفر
بازدید امروز: 222 نفر
بازدید دیروز: 531 نفر
تعداد کل بازدید: 901133 نفر

مشاهده شماره خبر7012

عنوانبازدید مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو از غرفه اصیل بخریم معاونت غذا و داروتهران
متن

به گزارش خبر نگار ایفدانا به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو دانشگاه تهران: در اختتامیه چهارمین نمایشگاه دارو و صنایع وابسته (ایران فرما)، دکتر محمد عبده زاده مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو ضمن بازدید از غرفه‌های این نمایشگاه، از غرفه "اصیل- بخریم" معاونت غذا و دارو  نیز بازدید نمود و از نزدیک در جریان فعالیت کمپین اصیل بخریم و آثار هنری هنرمندان کشور با محوریت معرفی برچسب اصالت کالا قرار گرفت.
دکتر محمد عبده زاده مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو اظهار داشت: برچسب اصالت و کنترل و ردیابی دارو یکی از بهترین کارهایی بوده که در حوزه وزارت بهداشت در سال‌های اخیر اتفاق افتاد و سال‌های زیادی طول کشید تا شرکت‌ها، تولیدکنندگان و واردکنندگان آن را بپذیرند.
وی ادامه داد: سامانه برچسب اصالت کالا، سامانه TTAC و سامانه جامع تجارت که همه‌گیر شده‌اند، خدمات زیادی به عموم جامعه ارائه می‌دهند تا بتوانند محصولی که خریداری می‌کنند ردیابی نموده و از اصالت محصول اطمینان یابند.
 دکتر محمد عبده زاده در پایان گفت: این ردیابی کار بسیار ارزشمندی بوده و قابل‌تقدیر است زیرا به‌غیراز بحث اطلاع‌رسانی هر چیزی باید برای مردم فرهنگ شود و آن‌ها را با تهدید قاچاق، نبودن جنس اصیل و خسارتی که قاچاق به اقتصاد کشور وارد می‌کند آشنا کنیم.

تاریخ درج1397:07:08
کلمات کلیدی
بازدید259
گروهاخبار عمومي