منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 10 نفر
بازدید امروز: 322 نفر
بازدید دیروز: 463 نفر
تعداد کل بازدید: 900702 نفر

مشاهده شماره خبر7024

عنوانروابط عمومی معاونت غذا و دارو شیراز اعلام کرد: بازدید دکترخشنود معاون غذا و دارو شیراز از داروخانه دوستدار سالمند
متن

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی دزفول خبر داد: در آستانه فرا رسیدن هفته غذا، برنامه های اجرایی در این ایام مشخص و اعلام گردید.

 

به گزارش ایفدانا - Ifdana، به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو،داود سلمانپور،ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم ماه ماتم و عزای آل الله، مهمترین برنامه های اجرایی هفته غذا را اعلام و اظهار داشت:روز جهانی غذا فرصتی برای معرفی توانمندیهای صنعت غذائی منطقه و نیز خدمات ارائه شده در سازمان غذا و دارو می باشد.برگزاری صبحانه سلامت با حضور ریاست و معاونان دانشگاه علوم پزشکی دزفول، مسئولین شهری، گردهمائی و تجلیل از شرکت های تولید صنایع غذائی نمونه سال 97 تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی دزفول، تجلیل از پرسنل معاونت غذا و دارو از جمله برنامه های اجرائی در سال 97 می باشند.

وی افزود:امسال برای اولین بار در روز یکشنبه 22 مهرماه، نشست خبری با حضور اصحاب رسانه و کلیه فعالان حوزه خبر شهرستان دزفول در معاونت غذا و دارو برگزار خواهد شد. 

مهندس مسعود زمانی راد بیان کرد:بر اساس تقویم وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، هفته آخر مهرماه بعنوان هفته غذا نامگذاری شده است و 24 مهرماه مصادف با 16 اکتبر روز جهانی غذا معرفی شده است.

اولین جلسه هماهنگی جهت برگزاری هفته غذا در روز سه شنبه دهم مهرماه با حضور معاون غذا و دارو، مدیر و کارشناسان غذا، مدیر اداره آزمایشگاه کنترل مواد غذائی، مسئول روابط عمومی، مسئول امورعمومی و کارپرداز معاونت غذا و دارو در سالن اجتماعات آفتاب این معاونت برگزار شد.

تاریخ درج1397:07:15
کلمات کلیدی
بازدید235
گروهاخبار عمومي