منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 4 نفر
بازدید امروز: 31 نفر
بازدید دیروز: 531 نفر
تعداد کل بازدید: 900942 نفر

مشاهده شماره خبر7025

عنوانابراز علاقمندی هیات قطرفارما برای سرمایه گذاری دارویی با ایران
متن

سرپرست امور بین الملل سازمان غذا و دارو گفت: در جریان  اولین سفر هیات قطری از قطرفارما، ظرفیت های صنعت داروسازی به لحاظ تولید و صادرات با ایران مورد بررسی قرار گرفت.

 

به گزارش ایفدانا، مجید داوری با اشاره به حضور هیات قطری در ایران  و بازدید از کارخانه های تولید دارو، اظهار کرد: در جلسه ای که با این هیات برگزار شد، قواعد و قوانین دارویی ایران، نحوه نظارت ها بر کارخانه‌های داروسازی و میزان تامین بازار دارویی توسط شرکت های تولید داخل، تشریح و مورد توجه این هیات قرار گرفت.

وی افزود: این هیات که در جریان این سفر از 4 کارخانه دارویی که از سوی سندیکای داروسازی معرفی شدند، بازدید کرد.

سرپرست امور بین الملل سازمان غذا و دارو هدف حضور هیات قطرفارما در ایران را آشنایی بیشتر با صنایع دارویی کشور، عنوان کرد و گفت: این هیات به منظور بررسی چگونگی عرضه محصولات خود، خرید محصولات تولید ایران و یا تولید دارو با سرمایه گذاری مشترک به ایران سفر کرده بود.

وی خاطرنشان کرد: در جلسه جمع بندی نیز این هیات با توجه به بازدیدهایی که از کارخانه های ایرانی داشت از توانمندی شرکت های دارویی استقبال کرده و مقرر شد تا مبحث تولید و سرمایه گذاری مشترک را بررسی کند.

داوری خاطرنشان کرد: با توجه به توانمندی های خوب ایران در تولید واکسن هیات قطرفارما علاقمند شدند تا در ملاقات های بعدی ظرفیت های تولید مشترک واکسن را در برنامه خود قرار دهند./

 
 
  •  
تاریخ درج1397:07:15
کلمات کلیدی
بازدید249
گروهاخبار عمومي