منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 5 نفر
بازدید امروز: 273 نفر
بازدید دیروز: 295 نفر
تعداد کل بازدید: 899113 نفر

مشاهده شماره خبر7031

عنوانمسئول روابط عمومی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی دزفول: بزودی خونه مادر بزرگه اجرایی می شود
متن

مسئول روابط عمومی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی دزفول خبر داد:از اوایل آذرماه 97 نمایش عروسکی خونه مادر بزرگه برای دانش آموزان مقطع ابتدائی شهرستان دزفول اجراء می گردد.

 

به گزارش ایفدانا - Ifdana ،به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو،مسعود زمانی راد،اظهار داشت:طبق تفاهم نامه فی مابین معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی دزفول با معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان دزفول، این نوع فعالیت آموزشی برای اولین بار برنامه ریزی و اجرا می شود. نمایشنامه عروسکی خونه مادر بزرگه برای دانش آموزان مقاطع تحصیلی چهارم، پنجم و ششم ابتدائی مدارس پسرانه و دخترانه شهرستان دزفول اجراء می گردد.

مهندس زمانی راد دلیل انتخاب نمایش عروسکی را عنوان کرد و بیان داشت:هدف از اجرای نمایش عروسکی، برقرار نمودن رابطه عاطفی دانش آموزان با سوژه های نمایشنامه برای دریافت هرچه بهتر اطلاعات علمی موردنظر می باشد.

مسئول روابط عمومی معاونت غذا و دارو مهمترین موضوعات مطرح شده در این نمایشنامه را برشمرد و گفت:نحوی مصرف منطقی و صحیح دارو، معرفی علامت سیب سلامت (آرم سازمان غذا و دارو) بر روی محصولات خوارکی و آشامیدنی و نیز معرفی سامانه تلفنی رایگان 190 برای دریافت اطلاعات داروئی و انعکاس مشکلات داروئی مردم با کارشناسان داروئی دانشگاه علوم پزشکی دزفول، از مهمترین محورهای مدنظر در نوشتن متن نمایشنامه می باشند.

در ادامه خانم دیااحمد، مسئول اجرائی نمایش عروسکی خونه مادر بزرگه عنوان کرد:متن نمایشنامه و سرودهای کودکانه با موضوع مصرف منطقی و صحیح دارو آماده شده است.یکی از مهترین عوامل جذابیت اجرای این نمایش، طراحی دکور زیبا و کودکانه و همچنین اجرای سرودهای شاد  می باشد.دکور و صندلی مخصوص کودکان با ظرفیت 100 نفر در حال ساخت می باشند.

وی اضافه کرد: هماهنگی های لازم با مسئولین مدارس مقاطع ابتدائی جهت بازدید دانش آموزان در هنگام اجرای این نمایش عروسکی انجام شده است.

این جلسه با حضور دکتر داود سلمانپور(معاون غذا و دارو)، دکتر ندا محمدسعید(مدیر دارو)،مهندس مسعود زمانی راد (مسئول روابط عمومی) و همچنین میهمان از اداره آموزش و پرورش شهرستان دزفول، آقای پور ابراهیم(معاونت پرورشی)، آقای ملکوتی(مدیر انجمن اسلامی)، آقای سیدمحمودی(مسئول قرآن و عترت) و خانم دیااحمد(مسئول اجرائی نمایشنامه) در روز سه شنبه دهم مهرماه در سالن اجتماعات آفتاب این معاونت برگزار شد.

 
 
  • http://ifdana.fda.gov.ir/content/19938
تاریخ درج1397:07:17
کلمات کلیدی
بازدید316
گروهاخبار عمومي