منو اصلی
ضوابط سه سازمان بیمه گر
آخرین مقالات من
پیوند های سایت
امکانات
*توجه: آمار بازدید به ازای هر شخص می باشد،
به این معنی که به ازای هرچندبار بازدید سایت در طول یک روز توسط یک نفر، به تعداد آمار بازدید فقط یکی اضافه می شود


افراد آنلاین: 10 نفر
بازدید امروز: 334 نفر
بازدید دیروز: 531 نفر
تعداد کل بازدید: 901245 نفر

مشاهده شماره خبر7055

عنوانمسئول روابط عمومی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی دزفول: روز شمار هفته پیشگیری از مسمومیت ها اعلام شد
متن

مسئول روابط عمومی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی دزفول خبر داد: همه ساله هفته اول آبان ماه، هفته پیشگیری از مسمومیت ها نامگذاری می شود.

 

به گزارش ایفدانا - Ifdana، به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو،مسعود زمانی راد،اظهار داشت:برای سیزدهمین سال متوالی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هفته اول آبان ماه را هفته پیشگیری از مسمومیت ها نامگذاری نموده است.این هفته توسط مدیریت ستاد مرکزی اطلاع رسانی داروها و سموم سازمان غذا و دارو کشور با همکاری ادارات مرتبط با این موضوع از جمله سازمان نظام پزشکی،اداره آموزش و پرورش و شهرداریها به منظور آموزش نحوی پیشگیری و درمان مسمومیت ها و کاهش مرگ و میر ناشی از آن برگزار می شود.

مهندس زمانی راد روز شمار هفته پیشگیری از مسمومیت ها را عنوان کرد و گفت:تمامی روزهای این هفته با یک نوع مسمومیت معرفی شده است و برای هر روز آموزش هدفمند و مختص همان عامل مسمومیت در جامعه انجام می گردد. روزشمار این هفته عبارتند از: روز اول، روز پیشگیری از بروز مسمومیت ناشی داروها.روز دوم، روز پیشگیری از بروز مسمومیت ها در کودکان.روز سوم، روز پیشگیری از بروز مسمومیت ناشی از گازها و منوکسید کربن.روز چهارم، روز پیشگیری از بروز مسمومیت با موادغذائی و گیاهان سمی.روز پنجم، روز پیشگیری از بروز مسمومیت با سموم دفع آفات نباتی و مواد شیمیائی.روز ششم، روز پیشگیری از بروز مسمومیت ناشی از گزیدگی ها.روز هفتم،روز پیشگیری از بروز مسمومیت ناشی از سوء مصرف مواد مخدر و محرک.

در پایان مسئول روابط عمومی معاونت غذا و دارو افزود:طبق جدول زمانبندی و هماهنگی های بعمل آمده با اداره آموزش و پرورش شهرستان دزفول کلاسهای آموزشی در این رابطه در مدارس حاشیه شهرستان و همچنین یکی از شرکت های تولیدی برگزار خواهد شد.

تاریخ درج1397:07:30
کلمات کلیدی
بازدید260
گروهاخبار عمومي